Iklan Leaderboard

Selasa, 17 Jun 2014

4 World Cup 2014 Highlights - Day 5

World Cup 2014 All Goals and Full Highlights [Day 5]
[GROUP G] Germany (4) VS Portugal (0)
[GROUP F] Iran (0) VS Nigeria (0)
[GROUP G] Ghana (1) VS United States (2)








tags: video full highlights all goals world cup 2014 piala dunia rio germany jerman portugal portugis iran nigeria ghana united states us america group kumpulan f g 

4 ulasan:

  1. jerman terlalu kuat utk portugal... nk harap sorg star ronaldo je mmg xleh gi lah. sama la kalau letak ronaldo atau messi sorg dlm team malaysia, konfirm ayam gak

    BalasPadam
  2. jerman power x ingat...tp nampak gayanya brazil la champion tahun ni...

    BalasPadam
  3. Slalunya aku tgk..pasukan yg jadi juara ni..mcm hidup segan, mati tak mau jer status dia.. pasukan fevret susah nak jadi juara.. tambah2 pasukan yg belasah pasukan lain di peringkat kumpulan, mahupun suku akhir..

    1998..Perancis pun sama.. hidup segan..mati tak mau..2010 afrika dulu pun..spain xder la fevret..sumer main penuh hati2..tup2 juara.. 2006 pun sama..itali main lenggang2 dan menang tipis2.. akhirnya juara walaupun france diletakkan sbg fevret..2002 tu..rasanya brazil bukan feveret sgt pun..jerman pun sama.. sbb bila diletakkan feveret, depa semakin susah nak jadi juara..

    Tahun ni, aku harapkan Belanda juara.. tapi awal2 belasah Spain..trus hilang selera aku nak jadikan dia fevret..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...