Jumaat, 29 Jun 2012

10 Watak Kegemaran saya- Buasir Otak









Gambar Sebenar Saya

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0629&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm 

Watak kegemaran Saya adalah buaya dalam siri animasi Finas masa saya kecik-kecik dahulu.
Saya suka watak Buaya sebab saya pun macam buaya, suka makan, berlingkar di atas pasir , sunbasking sambil mengangakan mulut. Tapi kalau bab awek , saya tak buaya ok.

Lagi satu saya boleh buat suara buaya tersebut...Tolong...Tolong....(gaya tersendiri)

Lagi...

APA?

Saya tak boleh masuk contest?

Ini tidak adil.....en, Noob memang seorang douchebag...**hole...dan sebagainya.

JILAKAK!!!!!!!!!!!!!!!



10 ulasan:

  1. Si Pop ni, content watak kegemaran pun nak masuk..
    Buaya pulak tu..

    Ko ingat si Prince of Noob tu adil ke? Mesti dia reject ko lah.. lainlah ko letak watak kerbau kena gigit buaya ke, kancil yang suka menipu ke.. ada peluang la menang

    ps: confirm pendrive 8GB tu masuk poket Prince of Noob sorang jer.. hahaha.. Nanti bila P2P diharamkan di Malaysia, confirm dia sangap nak copy movie cara cucuk pendrive.. jangan maraaah aaa Noob

    kawan anda

    BalasPadam
  2. buaya ialah binatang yang ganas. takuttt

    sy suka kuda. ehe

    BalasPadam
  3. saya pula menggemari lipan kerana lipan banyak kaki disamping mempunyai sengat yang boleh membuatkan mangsa demam 3 minggu dan juga mati sambil berbuih mulut.

    namun, saya lebih gemar diibaratkan sebagai "ibarat air didaun keladi" kerana daun keladi bergetah dan juga mempunyai prinsip baju hujan.

    BalasPadam
  4. Saya pula suka watak kereta dalam setiap filem, drama dan kartun kerana ia merupakan kenderaan yang hebat untuk membawa hero dan heroin sampai ke destinasi yang dituju di samping melakukan aksi2 yang diarahkan.

    BalasPadam
  5. Pop, ko tengok.. ramai pulak orang suka binatang.. lepas ni boleh la buat contest binatang pulak..

    kawan anda

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lepas Noob punya contest....kita akan buat second GA

      Padam
    2. hadiah lepas ni pop-soul akan sponsor... katanya hadiah utama sebuah ipad...

      Padam
    3. Memandangkan Price of Noob dah buat contest, kena delay sikit la masa untuk buat pertandingan yang seterusnya. Buat lepas PRU ke, lepas musim haji jer..

      Lagi satu hadiah bagi menarik sikit. Sekarang dah pendrive 8GB untuk satu movie, next bagi la yg up sikit.. kalau iPad mahal sangat. Baik aku rasuah ko je untuk menang.

      ps: Price of Noob, aku nak mintak tolong sikit kat ko, tp dua hari lagi..

      kawan anda

      Padam
  6. saya pula sukakan virus SARS kerana disebabkan virus SARS satu dunia terpaksa pakai topeng sampai sekor2 nampak macam "GABAN" kah3. xD

    Disebabkan virus SARS juga harga ayam menjadi sangat murah dan tiap2 hari saya boleh makan ayam disebabkan harganya yg murah di pasaran global. :P

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.