Sabtu, 31 Oktober 2020

1 Buasir Otak TV: Animasi Among Us - Kena tuduh

Siri Animasi Pendek Among Us (Among Us Short Animation Series)
Episod 3 - Kena tuduh (Falsely accused)

Bila tengah buat task tiba-tiba ada badan kat belakang.

Jom tonton animasi ini.


Jumaat, 30 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Animasi Among Us - Ada awek muncul

Siri Animasi Pendek Among Us (Among Us Short Animation Series)
Episod 2 - Ada awek muncul (Girl appear)

Setiap kali bila ada perempuan muncul.

Jom tonton animasi ini.


Khamis, 29 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Animasi Among Us - Pemain baru

Siri Animasi Pendek Among Us (Among Us Short Animation Series)
Episod 1 - Pemain baru (New player)

Bila ada pemain baru mintak tolong ajar.

Jom tonton animasi ini.


Rabu, 28 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Setiap kali budak nak jadi askar

Bila setiap kali ada budak suka tengok video berkaitan ketenteraan sebab nak jadi askar.  Jom tonton animasi ini.

Jangan lupa Subscribe channel Malaysian Black Platoon, channel Ketenteraan paling best di Malaysia.


Isnin, 26 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: 4 Dara Challenge versi Animasi

Macam mana kalau Empat Dara Challenge yang dicetuskan oleh Elly Mazlein a.k.a Mona Kampung People dibuat dalam versi animasi watak Buasir Otak TV? Jom tonton animasi ini.


Ahad, 25 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Kisah di sebalik lagu Hutang Part 4

Buai laju-laju buai sampailah pokok sena
Duit ku beribu semua entah ke mana

Bila kau pass pinjaman kau kat orang lain sebab orang tu hutang kat kau.

Tahukah anda kisah di sebalik lagu Hutang yang popular itu oleh kumpulan Floor88? Ini sambungan Bahagian 4...

Jom tonton animasi ini.


Jumaat, 23 Oktober 2020

1 Buasir Otak TV: Bila terjumpa pengemis minta sedekah

Bila terjumpa pengemmis peminta sedekah, bagilah derma seikhlas hati. Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. Tapi selagi ada kudrat yang sihat, berusahalah untuk mencari kerja kerana ia lebih baik dari meminta-minta. Jom tonton video animasi ini.


Rabu, 21 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Terperangkap dalam dunia Gacha Life Part 3

Setelah berjaya menyelesaikan misi sebelum ini, Pak Zack telah memberi Bo dan Zack sebuah misi baru. Bagi mencari jalan untuk kembali ke dunia asal, Bo dan Amir perlu menghantar makanan kepada seorang pemuda bernama Wan, seperti mana yang diarahkan oleh Pak Zack. Jom tonton animasi ini.


Isnin, 19 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Terjumpa jin lampu pelita ajaib

Bila kau dan kawan kau terjumpa jin lampu pelita ajaib macam dalam cerita Aladdin dan boleh minta 3 hajat. Jom tonton video animasi ini.


Jumaat, 16 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Budak malas belajar sebab nak jadi Youtuber

Bila budak-budak malas belajar dan rasa pelajaran itu tak penting sebab nak jadi Youtuber dan mahu dapat gaji ribu-ribu juta-juta. Jom tonton video animasi ini.


Selasa, 13 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Hadiah Hari Jadi untuk kawan

Bila kawan kau buat Majlis Sambutan Hari Jadi tapi kau tak tahu nak bagi hadiah apa. Jom tonton video animasi ini.


Ahad, 11 Oktober 2020

1 Buasir Otak TV: Tidak pasti jangan kongsi

Bila kau kongsi maklumat betul tapi kawan kau tuduh kau kongsi maklumat palsu, tapi kemudian dia pula yang kongsi berita palsu. Jom tonton video animasi ini.


Khamis, 8 Oktober 2020

2 Buasir Otak TV: Teka-teki lawak sengal

Bila kau main teka teki lawak dengan kawan tapi kawan kau sengal tak faham lawak. Jom tonton video animasi ini.


Selasa, 6 Oktober 2020

2 Buasir Otak TV: Minta maaf kerana tolong orang

Bila kau terpaksa minta maaf sebab bantu orang tak mohon kebenaran dulu. Jom tonton video animasi ini.


1 Menyelesai masalah lebih utama dari jaga air muka

1. Dulu masa zaman aku belajar kat universiti, satu benda yang aku ingat adalah setiap kali mula atau habis semester, macam mana kau nak datang universiti atau balik kampung, semua pandai-pandai sendiri.

2. Kau nak naik bas ke, keretapi ke, kereta ke, motor ke, teksi ke, pergi sendiri ke, mak bapak hantarkan ke, tumpang kawan ke, semua atas kau. Kau pun tak perlu lapor atau maklumkan pada siapa-siapa kau datang atau balik naik apa.

3. Pihak pengurusan universiti tak peduli pun kau nak datang atau pulang naik apa, janji kehadiran kuliah cantik, keputusan peperiksaan bagus, yuran bayar, disiplin baik, tak langgar peraturan dan sebagainya. Sekali sekala ada lah pihak kolej sediakan bas, tapi itu pun tetap pilihan dan masih kena bayar juga.


Ahad, 4 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Pemakai gelang pink takde otak

Bila kes Kobid-19 semakin banyak sebab ada golongan pemakai gelang pink takde otak yang baru balik dari luar negara atau negeri yang sepatutnya kena kuarantin 14 hari tapi degil pergi keluar juga ke sana ke sini. Jom tonton video animasi ini.


Sabtu, 3 Oktober 2020

0 Buasir Otak TV: Animasi Mipan Zuzuzu Zuzuzu

Juri pening kepala bila peserta menyanyi lagu Mipan Zuzuzu Zuzuzu dalam pertandingan nyanyian. Jom tonton video animasi ini.


Ads RichPartners