Rabu, 12 November 2014

31 Isteriku bahan fantasi seksual lelaki lain

Fuad sedang leka membalas2 mesej dalam group Whatsapp rakan2 lelaki sekolah menengahnya yang baru dia sertai seminggu yang lalu. Pelbagai topik hangat yang Kamal bincangkan bersama rakan2nya, maklumlah ada yang sudah dekat 10 tahun tidak berjumpa sejak meninggalkan sekolahnya. Ada yang sudah menjadi jurutera, pegawai kerajaan, polis, doktor, cikgu, operator kilang, bekerja sendiri dan bermacam lagi. Namun di kalangan rakan2nya terdapat juga jenis yang nakal yang suka berkongsi gambar2 lucah dan video2 terlarang, salah seorang daripadanya adalah Fakhrul.


"Weh korang, ni ada video baik punya, aku dapat dari group sebelah," mesej dari Fakhrul terpapar di skrin telefon Samsung Galaxy Note 4 milik Fuad.

"Kau ni balik2 video baik, tapi bila aku bukak tak baik pun?" balas rakannya yang lain yang bernama Kamal.

"Betul la, kali ni memang best, awek melayu, cun wooo, putih lak tuh," taip Fakhrul untuk meyakinkan rakan2nya.

"Ok kalau ko hantar lagi video perempuan negro tu sekali lagi aku kick kau!" gurau Amran, yang juga merupakan admin group tersebut.

Fakhrul tak membalas apa2, dia hanya menunggu sahaja Fuad menghantar video yang dikatakan dengan tenang dan sabar. Dalam hatinya terdetik, kalau awek cun mesti syok ni.



Kedengaran bunyi notifikasi Whatsapp yang menandakan ada mesej baru masuk. Video yang sedang dihantar Fakhrul sedang dimuat turun sebelum boleh dibuka. "Hmm besarlah pulak fail video ni sampai 5MB, mesti lambat gila nak download ni, dahlah data plan aku slow gila," fikir Fuad sambil masih menunggu dengan sabar.

3 minit kemudian, video selesai dimuat turun dan sedia untuk dimainkan. Fuad menoleh kiri kanan takut2 ada rakan sekerjanya yang perasan. Setelah memastikan line betul2 clear, baru Fuad menekan video tersebut untuk dimainkan sambil menurunkan volume telefon bimbitnya itu.

Video tersebut mula dimainkan. Kelihatan tubuh belakang seorang wanita kecil molek yang hanya ditutupi dengan sehelai tuala. Wanita yang berambut lurus ke paras bahu serta kulitnya yang putih itu mula membuat aksi tarian lentik yang agak mengghairahkan, membuatkan mata Fuad langsung tidak berkelip dan terus terpaku di skrin telefon pintarnya sambil menelan air liur, menantikan adegan seterusnya.

Tonton juga kisah Lagenda Cikgu Suraya versi animasi.

Wanita tersebut kemudian melucutkan tualanya memperlihatkan tubuh belakangnya. Nafsu Fuad semakin membuak2 sedang dalam hatinya tidak sabar mahu wanita itu memusingkan badannya agar dia dapat melihat wajah dan tubuh hadapan perempuan melayu yang menjadi subjek utama di dalam video 3gp itu.

Selepas beberapa ketika, wanita tersebut memusingkan badannya terus memperlihatkan wajah dan tubuhnya kepada kamera.

Fuad tergamam. Jantungnya terus berderau. Bulu romanya terus menegak, badannya mula berpeluh.

Fuad kenal sangat wanita itu yang di dalam video itu. Ya, wanita itu bernama Diana, dan Diana adalah isterinya yang telah dia nikahi sejak 5 tahun lalu. 

Fuad terpaku dan kaget. Otaknya segera memproses dan mengimbas kembali memori2 dahulu. Kemudian tanpa membuang masa dia terus menutup video itu dan segera menghantar mesej peribadi kepada Fakhrul, rakannya yang menghantar video tersebut di group rakan sekolahnya.

"Wei Fakhrul, mana ko dapat video tu?" tanya Fuad.

"Aku dapat dari group sebelah. Ada banyak lagi video2 best macam ni, melayu lagi tu. Kenapa? Ko nak ke hehehe," Fakhrul bergurau.

"Group tu mana diorang dapat video yang ko hantar tadi ni?" tanya Fuad lagi, masih tidak berpuas hati.

"Mana la aku tau, video2 macam ni memang banyak la kat Internet, melayu ke mat saleh ke ko search je kat Google berlambak2 keluar," jawab Fakhrul.

"Fakhrul, aku mintak ko padam video tu dari phone ko boleh? Tolonglah, aku mintak sangat ni." desak Fuad.

"La ko ni dah kenapa Fuad? Suka hati aku la nak simpan video ni, bukannya masalah ko pun, relaks ah!" bentak Fakhrul kebengangan.

"Tolonglah Fakhrul, serius ni, aku mintak tolong sangat kat ko, tolonglah padam video tu. Ni aku bagitau ko sorang je, ko jangan bagitau budak2 lain pulak."

"Yelah kenapanya?"

"Perempuan kat dalam video tu bini aku. Video ni aku yang rakam 5 tahun dulu." ujar Fuad.

Fuad menceritakan kepada Fakhrul yang video panas itu dia pernah rakamkan bersama isterinya beberapa bulan selepas dia berkahwin 5 tahun lepas dengan menggunakan telefon bimbit Nokia 5800 XpressMusic untuk simpanan peribadi, namun telah mula dilupakan setelah telefonnya itu hilang pada tahun yang sama.

"Sorry Fuad, serius aku tak tahu itu video bini kau. Aku pun tak tahu macam mana boleh sampai kat aku. Ok aku delete sekarang bro. Tapi budak2 lain? Takkan ko nak bagitau semua kawan2 kita dalam group tu yang perempuan dalam video tu bini ko? Malu ko dengan bini ko nanti." tulis Fakhrul kepada rakannya itu.

"Entahlah, aku pun dah tak tahu nak buat macam mana dah ni," balas Fuad.

Fuad terasa sangat sedih dan menyesal, menyesal kerana dahulu dia terlalu mengikut nafsu mahu merakam video hubungan intimnya bersama isterinya.

Sudah berapa ramai lelaki yang telah menjadi santapan mata melihat tubuh badan isterinya yang menggiurkan.

Sudah berapa ramai lelaki yang telah menjamah aksi ghairah isterinya untuk dijadikan bahan fantasi dan imaginasi seksual serta pemuas nafsu mereka?

Kini nasi sudah menjadi bubur, menyesal banyak pun tiada guna. Maruah seorang isteri yang sepatutnya dijaga rapi oleh seorang suami kini sudah dikongsi dan dinikmati bersama oleh lelaki2 lain. Tubuh badan isterinya kini sudah menjadi hak milik internet dan akan terus beredar dan bertebaran di laman2 web lucah dan media2 sosial.


Sanggupkah anda membiarkan lelaki lain menjamah menjamu mata melihat tubuh badan isteri anda?

Oleh itu beringatlah, walau anda suami isteri, tapi sebelum nak merakam video hubungan intim anda bersama, fikirlah apa kesan buruknya sekiranya ia terlepas ke tangan orang yang tidak bertanggungjawab, sampai bila2lah anda tidak akan dapat memadamkannya.


P/S: Mohon pembaca sekalian dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):




tags: isteri bini ku bahan modal melancap lancap onani fantasi imaginasi seksual seks seksi sexy bogel nude naked nafsu lelaki lain video klip 3gp melayu tudung rakam sendiri home made wawa sheera update zip shera hubungan intim jimak romen bersetubuh hukum merakam video sedang berjimak suami gagal pelihara jaga maruah milf

31 ulasan:

  1. biasa dah zaman nowadays benda ni jadi..astaghfirullahalazim

    BalasPadam
  2. paras baru tu mcm mana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala.. kes lama ni bkn ke kepuasan yang terbaik buat kamu dulu so kini rasakanlah kepuasannya...

      Padam
  3. pas aku bc ni, aku xleh byg mcm mana perasaan laki bini yg video diorg masuk dlm website blue melayu boleh... mesti diorg malu seumur hidup

    BalasPadam
  4. aku tanya apa khabar

    BalasPadam
  5. Yusri (bukan nama sebenar) sudah berkahwin hampir 3 tahun. Dia seringkali merasakan bertapa bertuah dirinya kerana dapat mengahwini Mila (juga bukan nama sebenar), seorang isteri yang boleh dikatakan 'up-to-date' dari segi pemakaian dan agak seksi. Ramai rakan-rakan memuji-muji kecantikan Mila. Mereka selalu mengatakan, "Yus!barang baikkkk..mantap".
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yusri dan Mila berkenalan ketika di UiTM Shah Alam. Mila merupakan seorang yang agak suka bersosial bersama rakan-rakan tak kira lelaki atau perempuan. Yus berkenalan dengan Mila ketika terserempak di Cameron Highland ketika bercuti bersama keluarga.

    "Eh?you ni budak UiTM Shah Alam kan?", tegur Yus.
    Dengan muka yang kehairanan, Mila membalas, "hmm..ye.you ni sape ek?".
    Yus tersenyum,"owh, sorry, nama I..Yus..you tak perasan ke?I pun budak UiTM Shah Alam jugak la. you datang dgn sape ni?family ek?".
    Mila mengangguk, "ye, I datang dengan abg-abg I".

    Bermula dari situlah Yus mula berkawan dengan Mila. Lama-kelamaan, Mila mula rapat dengan Yus kerana dia seringkali membawa Mila bersiar-siar dan membeli-belah. Pernah juga mereka terlanjur dan seringkali tido bersama.

    Yus bertekad hendak menjadikan Mila sebagai isterinya kerana rupa paras yang cantik, sikap yang 'sporting' serta prestasi yang hebat ketika tidur bersama.

    "Sayang..I ingat...I nak melamar you hujung bulan ni..lagipun kita dah bekerja dan I yakin kita boleh hidup berkeluarga".
    Mila terdiam sejenak, lalu ,"hmm...I ok je awak..boleh je".

    Jawapan yang cukup selamba itu sudah cukup untuk membuatkan Yus bersorak kerana seronok. Akhirnya Mila akan menjadi milik dia secara sah. Itulah kisah pertemuan dan penyatuan mereka berdua.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ketika di pejabat, Amir ,yang merupakan rakan baik Yus, tergesa-gesa mencari Yus dan menarik tangannya ke Pantry pejabat.

    "yus..aku ada benda nak tunjuk kat hang ni..tapi hang jgn la marah aku pulak.aku pun dapat benda ni dari kawan aku masa main futsal semalam", jelas Amir.
    Yus kehairanan, "eh, nape ko ni?cube citer..aku tak paham la".

    Lalu Amir pun menunjukkan video 3gp dalam handphone miliknya. Yus dengan muka pucat mula menolak tgn Amir,

    "eh..memang aku pernah dulu sebelum kawin, aku rakam aksi aku dengan Mila..ishhh!! macam mana boleh bocor pulak ni..aku rasa masa aku tukar hp dulu..aku dah delete".
    Amir mencelah, "wei..hang sabaq sat..tengok la dulu.. ni bukan hang"..

    Kelihatan video Mila melakukan aksi 'gangbang' bersama beberapa orang lelaki di hotel. Berpesta mereka mengerjakan Mila. Si Mila pula cukup hebat dengan melayan semua lelaki-lelaki tersebut. Mila asyik memanggil mereka "abang". Baru lah Yus teringat...Mila pernah mengatakan dia bersama dengan "abang-abang" nya ketika di Cameron.

    Muka Yus menjadi pucat..dia duduk terdiam..hampa.

    "Mir..ko jgn citer kat org benda ni mir..malu aku mir..aku tak sangka bini aku macam tu dulu"...Yus merayu.

    Amir pun menepuk bahu yus..

    "yus, tu satu benda..ada benda lagi satu..aku pun tak tau yang dia ni bini hang masa kami gangbang dia"..Amir bersuara dengan selamba.

    "WHATTTTTTT THEEEEEEE FUCKKKKKK!!! ANAK SIAL!!! BABI KO AMIRRRR". Dushhhh!!!..hinggap satu penumbuk melekat di muka Si Amir.












    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha cam gampang citer..

      Padam
    2. gila menakukan cerita hang buat ak maikn takut aa nak kawin T.T

      Padam
    3. sebab tu la kena pastikan kenal pasangan betul2. poyo la kalau cakap "ah,itu sume kisah lama.tak penting".

      Padam
    4. berada dalam bilik,dia duduk dihujung katil dan lelaki itu duduk sebelahnya. Mereka berbual sebentar dan faham lah lelaki itu bahawa ini adalah kali pertama bagi isteri aku main dengan lelaki lain setelah kami berkahwin. Isteri aku pada waktu itu masih rasa keberatan untuk buat hubungan sex dengan lelaki itu. Kalau boleh biarlah mereka berbual dan lelaki itu tak jadi sentuhnya apatah lagi main dengannya. Lelaki itu pand

      Padam
  6. aku tak faham artikel ni apa point dia sebenarnya...serious aku tak faham...

    BalasPadam
    Balasan
    1. baca bagi faham..baca serious

      Padam
    2. ko ni artikel susah2 senang pulak nk faham, ni sikit punya straight forward punya artikel pn ko tak faham.. kata gila... kan noob dh tulis kt hujung tu, kalau beromen laki bini tu xpyh la nak rakam2 video gambar bogel bini ko nnti kalau terlepas kt internet malu bini ko seumur hidup

      Padam
    3. itu yang aku tak faham tu! Apa keperluan nak merakam video laki bini beromen? ni pertama kali aku dapat tau nih jadi aku cuba nak mencari kewarasan dari benda gila nih...tapi tak jumpa pulok! ni citer betul ke nih? Serious yang aku tak dapat terima apahal pulak kau rakam video kau tgh beromen dalam phone? itu yang aku tak faham tuh! Aku pertama kali baca nih!

      Padam
    4. konon nk bgtau dia suci & naif la tu.. ko search la kt google berlambak2 video melayu 3gp bogel rakaman jimak suami isteri... yg belum akad nikah pn berlambak

      Padam
    5. hahahh eddeved nih! tetibe aku boleh layan lawak kau buat julung kali! pottt krekk

      Padam
    6. eddeved.. tu otak ko.. ko jangan nak sama kan otak ko dengan orang2 lain yang kat luar sana.. maybe ko ni naif macam anon 10:57 tu cakap, tapi kat luar sana, banyak yang sangap2 kegersangan sebelum dan selepas kawen. dorang anggap dengan merakamkan hubungan dorang, dorg boleh jadikan moment terindah, koleksi peribadi, atau bahan fantasi contoh bila isteri time period.. owh ko mane fikir tentang ni.. ko kan naifffff sangat

      Padam
    7. berada dalam bilik,dia duduk dihujung katil dan lelaki itu duduk sebelahnya. Mereka berbual sebentar dan faham lah lelaki itu bahawa ini adalah kali pertama bagi isteri aku main dengan lelaki lain setelah kami berkahwin. Isteri aku pada waktu itu masih rasa keberatan untuk buat hubungan sex dengan lelaki itu. Kalau boleh biarlah mereka berbual dan lelaki itu tak jadi sentuhnya apatah lagi main dengannya. Lelaki itu pand

      Padam
  7. Sy pernag tgk cerita Phua Chu Kang, ada pasangan suami isteri sibuk nak rakam aksi mesra mereka...tp sy yg dah kawin pun x fhm kenapa nak direkodkan aksi ni. Mcm xde faedah....maybe ingat buat aksi video ni sama mcm buat video weeding n boleh simpan smpi dah tua ingat kembali aksi masa baru kawin.

    Papepun berhati2 ambik gambar personal, x perlu ambik gambar bodel sendiri terutama perempuan. Bila hilang handphone payah nak menjawab kalau pergi ke tangan yang salah.

    BalasPadam
  8. ya alaah.. tu la jangan wat memain kerja record2 benda camni. hohoho

    BalasPadam
  9. Lol.. ini trend masakini.. trend akhir zaman.. sumer tak sabar nak masuk neraka.. entah.. mungkin neraka tu best gamaknya.. sbb tu la pakat2 tak sabar..

    2x5 dan 5x2 jer sumer ni. Sblm guna sesuatu gajet, kene tau ianya satu barang security yg mudah dicerobohi. Biasanya yg berumur ni, derang menggatal tapi xtau yg henpon tu orang boleh curi data. Biasanya PC manager, akauntan, hr manager.. derang bukan reti IT ni.. senang2 jer gambar video henpon dicopy.

    Bila dah sakit hati, gambar ni disharing la ke web2 video atau wasap grup lain. Kalau takat berseronok saja, jarang dishare.

    BalasPadam
  10. agaknya awek2 melayu 3gp yg pernah kita tonton 10 tahun lalu dah kat mana dah skg ni ye? mungkin dah kahwin dah ada anak dan dah ada cucu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekali anak dia search melayu 3gp kat internet, keluar video mak bapak dia... malu gila kot

      Padam
    2. psl ni laa org yg suka tgk bnde lucah ni patut ditarbiahkan supaya menunduk, slh satu hikmahnye dpt menyelamatkn semula maruah seseorg lg2 bila org tu da taubat. kan.. kan..

      Padam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  12. Dulu masa mula kenal isteri aku, mmg tau dia tgh ada boyfriend. tapi aku gigih gak date dia. masa mula2 date pun terus dpt main dgn dia. mmg best la. lama2 aku suruh dia break dgn bf dia. pastu ajak duduk rumah sewa. aku plan nak main dia puas2 la, psl dia lak ok je, semua aku mintak mmg dia bagi. last2, fall in love gak. fikir punya fikir, last2 decide kawin je la. pastu bila dah kahwin first few years bahagia la, tapi sekarang dpt tau exbf2 dia mmg share2 video diorg main online. skrg lak semua ada tumblr, kdg2 tu nampak video mmg mcm dia. pastu yg post tu lak komen mcm2 siap ckp main dkt mana, posisi semua, siap ada yg share nama FB n insta dia. ni skrg aku tgk ex2 dia 2-3 org asyik like2 gambar dia.

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.