Sabtu, 11 Jun 2016

7 Kisah konflik keluarga group Whatsapp paling sayu

Kadang-kadang pergaduhan dan perselisihan di dalam keluarga di antara ibu bapa dengan anak-anak serta antara adik beradik boleh berlaku walau dalam group Whatsapp sekalipun. Namun sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, buangkanlah segala yang keruh dan ambil yang jernih. Layan video kisah perbualan sebuah keluarga dalam group Whatsapp yang ringkas tapi sangat kreatif dan boleh membuatkan orang menitiskan air mata.




Video ini adalah iklan oleh Samsung Mobile Malaysia sempena bulan Ramadhan yang bertajuk Samsung Ramadhan: Siberturahim. Memang boleh celen iklan raya Petronas ni. Dengan cuma menggunakan perbualan di group Whatsapp sudah boleh membuatkan orang menitis air mata.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: video iklan ramadhan samsung siberturrahim group whatsapp gaduh perselisihan 

7 ulasan:

  1. part mana yg sedih. x nangis pun aku tgk iklan ni? grup wasap famili ni grup yg paling suci xda benda yg mengarut. masing2 pakai topeng.. topeng besi ala2 bane cite batmen

    biasanya grup wasap famili ni stay silent unless time raya ada famili gathering dsb.

    & topeng wasap famili ini akan dibuka dlm grupwasap member2. perangai sebenar yg mcm lahanat, gila sex selalu uplod video blue gambar xsenonoh boleh didapati di disini..

    BalasPadam
  2. Wow. Nice giler iklan ni.

    Tapi kan, trend Malaysia ni bila nak raya, nak merdeka baru nak buat iklan deep.
    Kenapa tak berpanjangan ke iklan deep tu.
    Anak buat aku kecik lagi tak pandai bercakap, tapi bila tv tayang iklan, terus terpaku mata kat tv. Kalau kita pupuk nilai murni dalam iklan kan at least terkesan juga dekat penonton. Kan?

    BalasPadam
  3. terbaik la iklan ni.. berair mata aku..

    BalasPadam
  4. salam 1 rasuah.

    Cara politik najib, tabur duit dan lacurkan degree. Baru2 najib umumkan satu lagi KU dinaikkan taraf ke Uni. Tahukah najib knp bdk2 tu masuk KU dan tak masuk ipta?

    Rakyat perlu lebih banyak pekerjaan bukan lebih banyak graduate spm teruk. Rakyat mahu gaji dan imbuhan lebih baik untuk bekerja sesuai dengan taraf intelek mereka bukan beri degree subsidi kepada spm gred 3 atau kredit takda A. Rakyat mahu pendidikan tinggi percuma kepada pelajar yang pandai bukan lebih banyak pemegang kertas cop degree yang tak ada guna lepas graduate last2 dilambakan ke sekolah sekolah. F najib!


    #KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM >5A degree dan guru, 3A -4A diploma, 1A -2A sijil, 0A buruh, amah, pekerja am dan mb kedah) adil ialah apabila semua rakyat berfungsi dalam masyarakat ikut kepandaian masing-masing. negara tidak perlukan buruh asing!

    BalasPadam
  5. Best..cara terbaru buat iklan....jimat kos tp efective

    BalasPadam
  6. hee~ kakak setuju dengan komen si ayam tu.. cara baru buat iklan..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.