Selasa, 1 Ogos 2017

3 Lahir sebagai lelaki akan mati sebagai lelaki

Orang yang lahir sebagai lelaki, matinya juga sebagai lelaki.
Orang yang lahir sebagai perempuan, matinya juga sebagai perempuan.

Tidaklah salah bagi seorang lelaki bersifat lembut dan mempunyai minat yang cenderung kepada wanita. Tidak salah juga bagi seorang wanita yang bersifat keras dan mempunyai minat yang cenderung kepada lelaki.

Namun janganlah sehingga mahu menyerupai kaum berlawanan, mengubah jantina, mengamalkan hubungan songsang dan sebagainya. Usahlah terpengaruh dengan nafsu, bisikan syaitan dan pemikiran barat.

Ingatlah ibu bapa anda, keluarga anda, dan juga Allah Taala. Sesungguhnya tubuh badan kita bukanlah hak milik mutlak kita, sebaliknya hanya sekadar suatu pinjaman di dunia yang sementara ini. Mungkin sekarang kita akan rasa gembira namun di penghujung usia kelak pasti timbul penyesalan.

Baca sebuah komik dari buku kami yang terkini iaitu Buasir Otak: The Komik (AWAKENING) bertajuk Taubat Seorang Lelaki oleh Liana.























P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: lelaki pondan mak nyah pengkid tomboy lgbt pembedahan payudara taubat

3 ulasan:

  1. Syukuri setiap apa t5ang telah Allah SWT berikan...

    BalasPadam
  2. weyh bongeklah.. sedih kowt TT^TT cerita macam ni bayak dah.. tapi mesti nangis gak TT^TT

    I have some friend yg rapat dan memang macam tu.. but still macam close friend. Harap2 diorang berubah one day.. hubungan terlarang, susah... Nafsu paling susah nak buang... huhuhu...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.