Selasa, 13 Ogos 2024

0 Buasir Otak TV: Buasir Otak: The Muzik - Terima Kasih Aku

Kita yang hari ini, adalah kerana kita yang dulu.


Buasir Otak: The Muzik - Terima Kasih Aku
 
Lirik:
 
Terima kasih
Pada aku yang dulu
Kerana jasamu dulu
Kini aku di sini

Terima kasih aku yang dulu
Keranamu aku sampai di sini
Terima kasih aku yang dulu
Kerana tidak mengecewakanku

Jalan yang kau lalu penuh liku
Namun kau tidak berputus asa
Walau badai datang menghempas
Tetap kau terus berjuang

Kau tempuh hari-hari yang kelam
Pengorbananmu tak pernah padam
Tanpamu aku takkan berdiri
Seperti mana aku yang hari ini

Terima kasih aku yang dulu
Tanpa usahamu aku takkan di sini
Terima kasih aku yang dulu
Susah payahmu beriku kesenangan

Setiap keringat dan air matamu
Masih ku ingat sehingga kini
Walaupun kita tak mungkin bertemu
Kau tetap menjadi inspirasiku

Terima kasih aku yang dulu
Kerana mendengar kata orang tuamu
Terima kasih aku yang dulu
Kerana patuh nasihat gurumu

Terima kasih aku yang dulu
Kerana tidak membuat kerosakan
Terima kasih aku yang dulu
Kerana menjaga diri dengan sebaiknya

Terima kasih aku yang dulu
Kerana tidak merugikan diri
Terima kasih aku yang dulu
Kerana tak siakan masa depanmu

Terima kasih aku yang dulu
Kerana menjadi pahlawan hidupku
Terima kasih aku yang dulu
Akan ku kenang segala usahamu

Terima kasih aku yang dulu
Terima kasih aku yang dulu
Terima kasih aku yang dulu
Terima kasih aku yang dulu

Lirik: Prince of Noob
Komposer: AI Generated



P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak the muzik lagu song single lirik ciptaan sendiri soundtrack intro ost terima kasih aku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.