Jumaat, 5 Julai 2013

41 Tak malu ke orang lain tahu kau gila seks?

Malam Jumaat, malam yang selalu dikaitkan dengan pasangan yang sudah berkahwin. Bagi yang belum kahwin, jangan pula ada berzina atau melakukan onani dengan alasan malam Jumaat. Tapi aku percaya kalau orang lelaki jangan kata malam Jumaat, hari2 juga mau malam Jumaat. Sebab orang lelaki ni dah memang lumrah nafsu seksualnya lebih kuat berbanding wanita. So aku tak heran kalau ramai lelaki yang gila seks. Tapi amat malang kalau anda itu seorang Melayu Islam, tak kira sama ada bujang atau sudah berkahwin dan ada anak2 dengan secara terbukanya menunjukkan yang anda ni memang gila seks di Facebook.


Aku ada terbaca pasal "Facebook group mencari kepuasan seks yang memalukan negara" yang menyentuh mengenai group facebook yang menghimpunkan lelaki dan wanita gila seks satu Malaysia untuk berkongsi pasangan dan memuaskan nafsu seks mereka dan lebih menyedihkan, ramai orang melayu kat dalam group tu.


Ramai yang tanpa segan silu memberi komen gila seks dengan guna nama dan gambar sebenar yang melayu habis di profile. Aku cuba nak cari group tu tapi nampaknya sudah tidak wujud dan telah dipadam. Namun aku ada terjumpa yang group lain yang lebih kurang sangap seks juga, dan aku tengok ada ahli group tu orang2 perempuan melayu (malah ada yang bertudung) yang tergedik2 nak berkenalan, cerita masalah peribadi malah ada yang offer tubuh badan, lepas tu berduyun2 la jantan2 hidung belang yang tak tahu malu cuba nak tekel suruh add ada siap mintak bagi nombor telefon lagi. Berikut adalah di antara contoh ahli perempuan group tersebut.


Bila aku stalk profile awek tu, aku tengok profile dia normal macam tipikal awek2 melayu lain, ada gambar tak pakai tudung, ada gambar pakai tudung, ada gambar siap pakai purdah lagi.


Tapi bila tiba dekat group yang dia join, memang tak boleh blah.


Ni pula contoh mesej seorang lelaki sangap kat group2 nih.


Bila aku stalk profile dia, status, fanpage, group, penuh dengan benda2 lucah, tapi tulis belajar kat Universiti Teknologi Malaysia. Seriusly dia tak malu ke dengan kawan2 atau sedara mara dia kalau mereka terjumpa profile dia nih?


Malah aku ada terjumpa juga seorang lelaki yang tulis komen di group tu mencari wanita2 gersang, bila aku bukak Facebook profile dia, ada gambar dia bersama isteri dia, anak2 dia, kawan2 pejabat dia, tapi dekat bahagian group tu terpampang dia join group2 durjana tu. At least kalau dia tak takut pada Tuhan pun, takkan la dia takde rasa malu kepada isteri, anak2, adik beradik, kawan2 atau kenalan2 lain?

Yang ni contoh sebuah fanpage pelacuran yang mengiklankan pelacur2nya secara terang2an, dan yang komen2 ramai orang melayu yang ada dengan tanpa segan silu guna nama dan gambar profile yang sebenar, malah siap ada yang bagi nombor telefon nak melanggan ayam2 yang diiklankan.


Seriuosly, apa nak jadi dengan segelintir orang2 melayu ni yang dah langsung hilang rasa malu dalam diri??? Tak malu ke bila ko pergi ke pejabat, tiba2 satu pejabat tahu ko join group lucah dan langgan pelacur kat Facebook?




tags: tips kisah malam jumaat rumahtangga suami isteri senggama romen jimak setubuh hikmah orang melayu lelaki perempuan wanita join facebook group kepuasan gila batang pantat sangap seks seksual lucah fanpage pelacur anak ayam langgan china doll onani melancap masturbasi masturbate fap tak malu hilang maruah

41 ulasan:

  1. Sangap 1st takper janji jgn sangap sek

    BalasPadam
  2. sangap seks xpe janji dah bernikah

    BalasPadam
  3. giler skrg open yang melampaui batas..

    BalasPadam
  4. Ternyata teknologi membunuh prasaan melayu dan adat ketimuran kita,apa lg yg nak diharapkan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu skng dh xde rase malu ape dh,Kalau boleh sumer bende nk share public,Lepas tu diorang gune la alasan X nk jd hipokrit la,Nak kongsi pengalaman la,Janji hati diorang puas,Puas sepuas puasnyer.

      Padam
  5. Sangap seks dgn bini sendiri xpe jgn sangap kat bini org lain sudah

    BalasPadam
  6. sangap ke lakibini sndri xpe jgn pulak lepas tu pegi share pic ehem2x kowrang kat fb sudah

    BalasPadam
  7. buka google imej. taip china keluar bangunan2 bendera2 dan kebudayyaan org cina. taip india pun sama gak. bila taip pekataan Melayu? hehew mcm2 gmbar malayporn kluar..

    ahahahaha...

    BalasPadam
  8. xkisah nak gilaseks asalkan dengan bini/laki masing2 n simpan rahsia masing2 huehueh.

    aku ada terdengar ustaz kata dlm islam pompuan diwajibkan bersunat salah satu nya utk mengekang nafsu, so bila dah dewasa nnti xda lah jd cam awex amerika awex japon.

    so mungkin yg jenis kuat nafsu tu agaknya makbapak lupa nak sunat kot time kecik. huhuhe. tu yg video 3gp bersepah...

    BalasPadam
  9. aku pernah jumpa yang lagi bangang. kat pic profil punye bagus, bergambar depan masjidil haram. pastu gambar mase gi umrah punye banyak. status plak penuh ngam kata2 hikmah dan petikan hadis.

    tapi bila tengok kat page yang dia like dan ikuti separuhnya berunsur lucah. bagus dia tukar ID FB jadi "Cacat Otak" merangkap adik tiri angkat Buasir Otak. hehehe

    BalasPadam
  10. alah,depa nie kadang gah kat fb,bila kat dunia nyata,senyap aje.

    BalasPadam
  11. Saya sudah beristeri dan mempunyai seorang anak. Masalahnya saya dah tak stim dengan isteri sendiri. Tapi stim pulak tengok isteri jiran sebelah rumah. Mcm mana nak selesaikan masalah saya ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila lakukan pengkasian. Pasti anda takkan stim lagi sampai bila2.

      Padam
    2. Hahaha.......
      Bnyk kes bini/gf gi potong anu laki dorang mse tgh tido tu,agkny sebb nie la kot?

      lol

      Padam
    3. Sebab apa? Sebab bila anda mula berjinak dengan yg haram..maka yg halal tidak lagi dirasakan baik..kalau ada video2 lucah tu..jauhkan lah..byk doa kuatkan rumah tangga..
      Astaghfirullahhalazim..cerita zaman Rasulullah pon ada pasal ni..cuba cari..

      Padam
  12. banyak facebook tu fake je pun.. ada sindikit dibelakang dia.. :)
    selain ada juga yang pedajal orang pun ada create guna pic orang..
    wechat, kakao dan seumpamanya pon sama..

    walaupun begitu memang ada yang betul juga yang jenis open terlebih2.. yang tu tak tau la nak cakap ada banyak jenis group2 seks kat Malaysia ni..

    nafsu seks kan naluri normal bagi lelaki & perempuan.. walaupun mungkin pada asas biasanya lelaki lebih? tapi corak pemakanan, pemikiran dan pergaulan yang lebih luas juga mempengaruhi kaum wanita tentang seks.. tu ada juga kes perempuan rogol lelaki masuk dalam paper.. hoho.. Suatu ketika dulu macam mustahil aje tapi zaman sekarang macam-macam ado..

    kenape tak percaye ke?

    BalasPadam
  13. kisah yg "besargajah"di depn mata yg bahaya patut dijaga, tp kisah mcm lalat di"highlight"

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko tulis apa ni faiq ooii apasal la aku selalu susah nk faham apa yg ko tulih ni...ape benda kisah besar gajah dgn lalat tu cerita la skt...jgn la tulis ayat tergantung

      Padam
    2. maksud Faiq gajah besar depan mata x nampak tapi yang kecik macam lalat pula yang nampak ..Ayat Faiq lain macam sikit..berseni skit..btw Faiq good job and kipidap

      Padam
  14. Tolong jangan percaya isi kandungan www.omghebat.blogspot.com yang menghina itu. sebarkan mesej ini. tq

    BalasPadam
  15. nama pun gila. tapi gila ni sendiri cari penyakit...

    BalasPadam
  16. Lelaki yang tak kahwin lagi, kalau jenis gatal, extra gersang diorang memang lain macam... Tapi, masalahnya lelaki yg dah kahwin ada nak bini buat perangai tak senonoh macam tu.

    Masa muda-muda fikir ciri-ciri lelaki gatal walaupun dah kahwin biasanya boroi, kepala botak,tak ada kerja, tak suka layanan bini sebab serabai sangat. Tu yang cuba-cuba cari perempuan lain...

    Tapi, pengalaman sendiri, orang gatal walaupun dah kahwin tak seperti apa yang di bayangkan. Golongan gatal ni ada yang tak sampai 2 bulan kahwin, bekerja dlm bidang professional, bini kemain vouge, cantik. Tapi...... kat belakang buat perangai.

    Conclusion, sebenarnya lelaki gatal bukan sebab faktor dah ada bini ke belum, tak dapat layanan bini ke tak, atau sebab dah boring dengan bini.... Tapi, KEGATALAN yang berlaku pada sesetengah lelaki adalah di sebabkan HABIT sejak muda.

    Sedih betul sebab orang yg sepatutnya menjadi contoh masyarakat, fail bab menahan GATAL. Kalau lah masyarakat tau, sure kena ludah. Tak pun, baling batu je. Masalahnya skrg masyarakat tak tau. Topeng orang gatal giler fully covered.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heyyyy mu ngoyak molek sikit moo!!!Nikoh ghama nie dop saloh kebende,dop saloh pong bini nombo 3 hok anok dagho mudo cung melecung,sunat cari hok cung...moo hok sek2x dengki dop sudoh nie meme ghaso ginie hukaloh.........

      Padam
    2. yg mung terase uai tu kenape? betul lah..ape brg..nok sunnah carilah yg duda yg susah..
      ni dok cari anak dare pekebende? tapi iyer lah..dah tu jdoh iye nop buat gane..

      Padam
  17. Media sosial ni dah terlampau banyak scam..

    Banyak digunakan mereka memerangkap mangsa yang gila seks..
    gila duit atau gilakan kasih sayang.. atau apa saja la..

    Mangsa ni tak kira la lelaki atau perempuan..
    Kemudian mereka diperas ugut..

    Rasa balak ensem, gambar awek cun macam awek atau bini orang tu semua betul ke? :)kalau kau percaya bulat-bulat memang lurus bendul sangat lar..

    Kebanyakannya profile facebook ni gambar ntah sesiapa atau gambar mangsa-mangsa mereka yang telah diperdaya..

    Korang especially perempuan jangan la mudah-mudah uplaod gambar korang.. atau bagi orang snap/tangkap.. silap-silap kena jual.. atau diguna untuk bukan-bukan.

    beware... yo.. adios..

    BalasPadam
  18. Mana ngko tahu semua nie?Pernah terkena ke?

    BalasPadam
  19. tags: tips kisah malam jumaat rumahtangga suami isteri senggama romen jimak setubuh hikmah orang melayu lelaki perempuan wanita join facebook group kepuasan gila batang pantat sangap seks seksual lucah fanpage pelacur anak ayam langgan china doll onani melancap masturbasi masturbate fap tak malu hilang maruah

    p/s cam celaka je noob punya tags hehe..

    BalasPadam
  20. kembali pada Allah
    itu kunci keluar pada segala masalah dan kekusutan

    p/s:cek balek solat,cek balek redha mak ayah,cek balek hbungan sesama manusia terutama hbgn antra muhrim dan bukan muhrim.

    BalasPadam
  21. Rajin ko noob intai profile org

    BalasPadam
  22. Ulasan ini telah dikeluarkan oleh pengarang

    BalasPadam
  23. Sangap? Sila icap adik sendiri..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.