Ahad, 1 Julai 2012

8 Gitar solo terhebat di dunia

Hari ni hari Ahad, so gua tak nak update entry berat2. Tengah2 rest sambil layan Youtube, gua came across dengan sebuah video hidden talent seorang  peserta Australian Idol satu ketika dulu iaitu Vinh Bui yang memainkan gitar solo paling best dan terhebat, boleh kalah Jimi Hendrix dan Man Kidal... So layan je lah ye.







tags: audition australian idol 2009 vinh bui best guitar solo ever guitarist gitar hidden talent bad imagine john lennon plucking somewhere over the rainbow terrible worst troll funny

8 ulasan:

  1. blog aku kosong tanpa pengomen yang bermuka-muka
    terpaksa aku komen blog noob ini sebagai pengubat duka

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaupun aku tak play langsung youtube itu haha

      Padam
  2. macam best tp tak leh nak dengar.. maybe line slow kot. Kesian @taufik, nanti aku tolong komen blog ko

    BalasPadam
  3. agjahgaoignja;kccfgs

    BalasPadam
  4. Lu pikir La SeNdiri..--> Bang!!13 Julai 2012 pada 10:40 PTG

    Perrgghhhhh!!!!!!...
    Hahahahaha...Terbaekk.. =..= bLurr~

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.