Selasa, 18 September 2012

17 Segmen Jom Main Game - Darksiders 2





Apa akan terjadi apabila  Judgement Day berlaku kerana kesilapan makhluk lain ? Umat manusia yang dihancurkan kerana " malaikat " tersalah info .


Game ini berkisar kepada Death, salah satu Four Horsemen of Apocalypse yang diadaptasi daripada sejarah biblikal yang ingin menebus kesalahan adiknya ,War yang tersalah info dan umat manusia dihancurkan bukan pada masa yang sepatutunya dalam siri Darksider yang terdahulu. Sejarah boleh wiki  dan info game boleh tengok di Official Site di http://www.darksiders.com/

Death yang butthurt adiknya menjadi mangsa teori konspirasi

War dari Darksider.


Game ini tersangat lah bontot jahat (BACA: Again, Blog Serius)  dan segala aspek yang dikritik hebat dalam siri sebelumnya di tambah baik menjadikan game in tersangatlah worthy unutk dihabiskan masa hari minggu untuk dimainkan.

Kuda Death bernama Despair. Dan ini adalah bukan Oppa Gangnam Style

1st Boss.


PoP-Soul 3 Ibu jari ke atas

1. Karekter Death yang sangatlah awesome.

2. Watak lain Four Horsemen di reveal!!! Strife dan Fury.

3. Trailer yang sangat mind-orgasm.





17 ulasan:

  1. Balasan
    1. emm macam best jugak ya..


      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      try kot sini, best tak ..
      ###########################

      Padam
  2. cam shit jer nampak..betul ker best...faoliauyooo

    BalasPadam
  3. GAme gangbang style takde ke bro?

    BalasPadam
  4. bodohnya malaikat dalam citer ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. klise, semua dia buat malaikat ni cam bodo alang2 je, kebanyakan game ak jumpa camtu cis......diablo III dia nya angel awesome~

      ~PTN

      Padam
  5. Saya amat tertarik dengan kenyataan Datuk Seri Mohd Khamil Johari, Pengerusi Kumpulan DRB-HICOM mengenai perlunya polisi mengenai kereta yang berumur lebih 15 tahun dilaksanakan dengan segera setelah ianya diumumkan oleh kerajaan pada tahun 2009.

    Saya sebagai salah seorang dari rakyat golongan yang boleh dikategorikan sederhana merasakan kenyataan tersebut hanya akan menguntungkan pihak pengeluar kenderaan sahaja. Saya tidak nampak mekanisme terbaik untuk rakyat seperti kami ini jika polisi berkenaan dilaksanakan.Jika mekanisme tersebut adalah seperti yang pernah Proton laksanakan dahulu iaitu memberi rebet kepada rakyat yang ingin membeli kenderaan nasional, saya rasa ianya tidak akan mencapai sasaran. Mungkin pihak Proton nampak ianya berjaya tetapi program tersebut telah menyusahkan pembeli kereta antaranya rebet tersebut hanya ditawarkan pada model-model Proton yang tertentu sahaja. Ianya tidak memberi kebebasan kepada pembeli untuk memilih model yang diimpikan. Walau bagaimanapun, akhirnya Proton membenarkan pengguna memilih model-model yang sebelum ini tidak tertakluk dengan skim tersebut. Tapi sayang ianya dilakukan pada saat-saat akhir.

    Walaubagaimana pun, saya bersetuju polisi ini dilaksanakan tetapi mestilah ianya tidak meminggirkan kepentingan rakyat yang kini semakin tertekan dengan masalah yang asas. Banyak lagi keperluan lain yang perlu diutamakan semata-mata untuk meneruskan kelangsungan kehidupan dan bukannya untuk memikirkan bagaimana untuk mencari wang yang agak besar untuk menjelaskan bayaran bulanan kenderaan. Amat lucu sekali apabila orang kuat DRB-HICOM membandingkan dasar kenderaan nasional dengan dasar di negara lain seperti Indonesia, Jepun, Korea Selatan atau pun Singapura yang tentu sekali amat berbeza ekonominya dengan kita serta dasar-dasar lain berkaitan dengan automotif. Cuba kita bandingkan harga kenderaan di Malaysia dengan di negara-negara tersebut. Di situ pun kita dah nampak perbezaannya.

    Saya mengakui kenderaan lama memang kurang selamat dan mengeluarkan asap yang boleh menyebabkan pencemaran jika dibandingkan dengan kenderaan baru tetapi jika ianya dijaga dan diselenggara dengan baik, kenderaan tersebut masih mampu meluncuri jalanraya dengan selamat dan bersih. Tetapi cuba kita lihat balik, adakah semua model baru adalah lebih selamat atau mesra alam?. Memang diakui model terbaru kereta dilengkapi dengan sistem ABS, Airbag, EBD dan macam-macam lagi tetapi ianya hanya pada model-model spesifikasi tertinggi sahaja. Jadi, adakah ciri-ciri tersebut hanya untuk yang berkemampuan sahaja?. Tentu sekali YA dan kerana sebab itulah rakyat seperti kami tidak akan mampu memiliki kenderaan selamat sampai bila-bila pun. Sebab itulah kami terpaksa menggunakan kenderaan lama sebagai pengangkutan harian kami bukan disebabkan kami ini tidak sukakan pembaharuan atau keselamatan tetapi itu sahajalah yang kami mampu.

    Tahap ketepuan industri automotif bukanlah disebablan faktor kenderaan lama sahaja. Ianya juga bergantung kepada beberapa punca yang lain seperti harga kenderaan yang baru tidak setimpal dengan teknologi yang dibekalkan, pengenalan model-model yang tidak menarik, kualiti kenderaan tersebut serta kualiti layanan di pusat-pusat servis kenderaan dan, peraturan ketat yang dikenakan oleh pihak bank.

    Jika DRB-HICOM tetap mahu kerajaan melaksanakan polisi tersebut, mereka mestilah memastikan kualiti kenderaanya berada di tahap terbaik. Walaupun kami tidak sebijak orang-orang di DRB-HICOM tetapi kami kini sudah tahu menilai mana yang terbaik untuk setiap sen yang kami keluarkan.

    Saya merayu kepada kerajaan agar meniliti sehalusnya sebelum mengambil tindakan untuk melaksanakan polisi tersebut agar ianya tidak hanya menguntungkan sebelah pihak sahaja. Walaupun kami ini bukanlah orang yang berada, tetapi kami juga merupakan penyumbang kepada pembangunan dan kekuatan kerajaan hari ini.

    Sekian. Terima kasih
    Yang benar

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa kaitan kenyataan saudari diatas dengan post game?, dah buang tebiat?? antar kat surat khabar la

      Padam
    2. haha..takpe,lari tajuk kat sini boleh diterima gak la.tp jgn wat dalam esei exam pulak..bnyak hilang markah nnt

      Padam
  6. ko kaki game ke popsoul..jom battle dengan aku..tapi PES la..hehe

    BalasPadam
  7. fk! saya baru siap download hari ni game ni..:PP

    BalasPadam
  8. ak try men game ni memang awesome! sekang dh chapter death turun ke bumi bantu uriel tibai swarm.... tp sedeh tak dpt sambung ke DS 3 ngan 4 sebb company bankrupt :( sebb bnyk utang cam malaysia :( lol

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.