Jumaat, 8 November 2013

16 Couple zaman remaja memang sangat bahagia

Mesra dan romantik sungguh budak2 sekarang bercouple. Belum ada anak dah berpapa mama gitu. Sweet sangat... Bersangka baik, mungkin budak2 ini sudah berkahwin macam pasangan remaja 16 dan 14 tahun yang kahwin muda dulu.



Tapi bagi orang yang dah kahwin pun, merakam video gedik, merenyam, menggatal, bercium, berpeluk kat public dan upload kat Facebook adalah suatu yang janggal sekali. Maruah seorang wanita bukan semurah itu untuk ditayang2kan di tempat awam dan orang ramai.

Inilah jenis2 ketahian yang budak2 sekarang suka buat. Ya, ini baru sikit. Spesis ini masih banyak lagi berkeliaran di Malaysia dan semakin membiak dari hari ke hari, terutama selepas masing2 baru nak tumbuh bulu jembut, selepas yang lelaki dah potong kulit lebih dan yang perempuan baru je kena pakai pad. Tak dinafikan budak2 zaman dulu pun ada juga macam ni, cuma bezanya zaman dulu takde smartphone, Internet, FB, Twitter, Youtube, Keek, Instagram dan lain2 media soSIAL.

Bila ditegur, katanya mak bapak aku pun tak kisah, korang pulak yang lebih. Tapi mereka tak sedar, bukan mak bapak mereka yang tetapkan hukum agama.

Bila ditegur, katanya kenapa nak kena aibkan aku? Nak nasihat PM je la. Tapi mereka tak sedar, yang mereka sendiri yang aibkan diri sendiri apabila upload keaiban mereka di Internet.

Bila ditegur, katanya mana ada yang perfect, macamlah ko tu masuk syurga. Tapi mereka tak sedar, kalau nak tunggu orang perfect tu wujud, sampai bila2 takkan ada orang tegur dan bagi nasihat, sebab manusia yang sempurna memang tidak wujud.

Bila jadi hal macam ni, paling kesian adalah orang perempuan, sebab sanggup jadi bodoh kerana cinta. Paling untung adalah orang lelaki, sebab wujud perempuan2 yang sanggup jadi bodoh demi mereka.





tags: budak couple kapel gedik sekolah menengah remaja lelaki perempuan cinta rakam cium peluk gesel hidung peluk pegang bahu public tempat awam shopping complex rakam video phone 3gp mesra romantik jiwang budak johor jdt fan pilihlah bn pakai tudung bodoh gila https://www.facebook.com/myraa.chokys myraa chokys https://www.facebook.com/arul.xanders arul xanders

16 ulasan:

  1. jenis² camni,kalau jumpa tengah merenyam menggedik ke jadah apa, elok tampar je kat tempat kejadian, kalau dia tanya kenapa, jawab je "Amar makruf nahi mungkar"...kekekekeke

    BalasPadam
  2. macam celaka hahaha.....aku nk tawarkan 2 orang ni berlakon dalam drama aku BluRay nak tak.... baik punye.....

    BalasPadam
  3. ada tak lagi pompuan bodoh macam ni

    BalasPadam
  4. dah kawen ker apa neh ?? adeh lha ..

    BalasPadam
  5. Apa lagi? Buntingkan, lepas tu tinggalkan...
    Budak2 macam ni dah kena baru nak nyesal...

    BalasPadam
  6. kalo dah kawen pn, takyah nk upload2 kt fb bagai. detik kemesraan tu sndiri la simpan.. islam pn tak bagi tayang lebih2 kt public even la pasangan laki bini pn... ayooo ape la nk jadik. pengaruh western bnyk sngt la ni nk mesra2 terlebih kt public (termasuk fb)

    BalasPadam
  7. Kenapa kita sibuk menyebarkannya kalau dah tau itu memalukan mereka?...

    BalasPadam
  8. Cinta itu buta, sbb lebih kpd nafsu....cinta kerana Allah adalah cinta sebenar.....

    BalasPadam
  9. ~Bila ditegur, katanya mana ada yang perfect, macamlah ko tu masuk syurga. Tapi mereka tak sedar, kalau nak tunggu orang perfect tu wujud, sampai bila2 takkan ada orang tegur dan bagi nasihat, sebab manusia yang sempurna memang tidak wujud.~

    ayt ni rmi org nak org nasihat diorg org perfect ... bodo piang...

    BalasPadam
  10. Senang jer nak bendung anak2 bangsat mcm ni.. Laksanakan syiar Islam, hukum ta'zir, qisas, dan hudud dilaksanakan sepenuhnya,

    Aku bukan penyokong PR mahupun BN.. Aku beragama Islam yang mahukan hukum Allah dilaksanakan sepenuhnya.

    BalasPadam
  11. cinta palsu skdar nk puaskn nafsu durjana dan termakan bisikan setan je smua ni

    BalasPadam
  12. umr bhru stahi jagung dah brani over cm ni bdk mlayu akhir zmn nauzubillah Dajjal dah nk lepas

    BalasPadam
  13. umr bhru stahi jagung dah brani over cm ni bdk mlayu akhir zmn nauzubillah Dajjal dah nk lepas

    BalasPadam
  14. sebab tu rotan patut diteruskan sebagai satu jalan utk mendidik

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.