Rabu, 4 Januari 2017

4 Epal buruk bukan selamanya busuk

Ibu bapa sering mengharapkan anak-anaknya mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan, mendapat pekerjaan yang bagus, jawatan dan pangkat yang besar, memperoleh harta yang banyak, berkahwin dan membina keluarga sendiri.

Namun janganlah menganggap anak yang tidak dapat memenuhi impian dan harapan ibu bapa itu sebagai epal yang buruk dalam keluarga, kerana boleh jadi epal buruk itulah yang lebih banyak berbakti kepada ibu bapa di waktu tua mereka.

Baca sebuah komik dari buku kami yang terkini iaitu Buasir Otak: The Komik (AWAKENING) bertajuk Epal Buruk karya oleh Remy.




Ya, epal buruk bukan selamanya busuk. Sampai masa, ia akan luruh ke tanah dan menjadi baja untuk menabur semula bakti kepada pokoknya.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik (Awakening). Klik pada gambar di bawah untuk maklumat lanjut. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:


Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

http://buasirotak.blogspot.com/2016/11/buasir-otak-komik-awakening.html



tags: komik epal buruk bukan selamanya busuk dalam keluarga adik beradik harapan impian ibu bapa

4 ulasan:

  1. Mcm terasa je baca komik ni. Sedih

    BalasPadam
    Balasan
    1. 😭😭😢😰😭😭😭😭😭😭🙈🙉🙊


      PrOoTt💨💦

      Padam
  2. AiyOoo...mana semua org nii..sunyi jerr noob..mlm jumaat plk...🙈🙊

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ape yg ko merepek ni juzake. ProoOot d muka hang

      -sirosli-

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.