Khamis, 9 Februari 2017

4 Berilah kebahagiaan walau hanya untuk sedetik

Ada orang mempunyai banyak peluang untuk mengejar dan memperoleh kegembiraan dan kebahagiaan.
Namun ada orang yang tidak mampu untuk mencapai kebahagiaan atas kekangan tertentu seperti masa, wang ringgit, latar belakang keluarga, penyakit dan sebagainya.

Maka berilah kebahagiaan kepada mereka yang memerlukan walaupun hanya untuk masa yang singkat, terutama kepada orang yang tersayang. Setiap masa, wang dan tenaga yang kita sumbang dan korbankan demi untuk membahagiakan orang lain pasti amat bermakna buat mereka.

Setiap masa yang kita luangkan untuk bersama anak-anak yatim, walaupun seketika pasti amat bermakna buat mereka.
Setiap wang ringgit yang kita sumbangkan untuk orang miskin dan mangsa peperangan, walaupun sedikit namun pasti amat bermakna buat mereka.
Setiap tenaga yang kita korbankan untuk menyediakan makanan buat warga gelandangan, walaupun sekejap tetap memberi makna yang besar untuk mereka.

Dan setiap kasih sayang yang dicurahkan ibu bapa kepada anak, anak kepada ibu bapa, suami kepada isteri dan isteri kepada anak sehingga ke akhir hayat, pasti amat bermakna untuk selama-lamanya. Maka sayangi dan hargailah orang yang kita sayang dalam hidup ini.

Baca sebuah komik dari buku kami yang terkini iaitu Buasir Otak: The Komik (AWAKENING) bertajuk Sedetik Bahagia oleh Raqib.


























P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik (Awakening). Klik pada gambar di bawah untuk maklumat lanjut. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:


Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

http://buasirotak.blogspot.com/2016/11/buasir-otak-komik-awakening.html



tags: berilah kebahagiaan walau hanya untuk sedetik bahagia seketika sekejap cuma komik sakit suami isteri penyakit kronik

4 ulasan:

  1. Umairah....umairahhhhhhhh...🔊🔊..🌹🌹🌷..🐝🐝..😭😭😭

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Chemo? Takdelah

      -suami umairah-

      Padam
  3. Ohh umairah .. fap fap fap ..

    -sirosli-

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.