Selasa, 14 Mei 2024

0 Buasir Otak TV: Buasir Otak: The Muzik - Dalam Bilik Kecil

Walaupun bilikku kecil, tetapi ia adalah tempat terbaik untuk melarikan diri dari segala hiruk pikuk dunia.


Buasir Otak: The Muzik - Dalam Bilik Kecil

Lirik:

Dalam bilik kecil
Ada segala yang kumiliki
Poster kegemaran di dinding
Figura robot di rak kaca

Dalam bilik kecil
Tersusun rapi di almari
Buku-buku tua dan komik klasik
Bauan lama menggamit kenangan

Dalam bilik kecil ini
Tiada siapa yang menilaiku
Tiada siapa yang menghakimiku
Di sini aku menjadi aku

Dalam bilik aku sembunyi
Dari segala masalah dunia
Dalam bilik aku bernyanyi
Sambil memetik gitar kapokku

Dalam bilik kecilku
Woo woah
Wo oo ooo
Woo woah

Dalam bilik kecil
Aku menemukan kedamaian
Di sudut gelap di balik pintu
Tempat aku bersenang lenang

Dalam bilik kecil
Tempat ku melarikan diri
Dari dunia penuh tekanan
Tiada apa yang mengganggu

Dalam bilik kecil ini
Tiada siapa yang menilaiku
Tiada siapa yang menghakimiku
Di sini aku menjadi aku

Dalam bilik aku sembunyi
Dari segala masalah dunia
Dalam bilik aku bernyanyi
Sambil memetik gitar kapokku

Dalam bilik kecilku
Woo woah
Wo oo ooo
Woo woah

Dalam bilik kecil ini
Tiada siapa yang menilaiku
Tiada siapa yang menghakimiku
Di sini aku menjadi aku

Dalam bilik aku sembunyi
Dari segala masalah dunia
Dalam bilik aku bernyanyi
Sambil memetik gitar kapokku

Dalam bilik kecilku
Woo woah
Wo oo ooo
Woo woah

Dalam bilik kecilku

Lirik: Prince of Noob
Komposer: AI Generated



P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak the muzik lagu song single lirik ciptaan sendiri soundtrack intro ost dalam bilik kecil


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.