Ahad, 24 Januari 2016

17 Kad jimat yang sangat ajaib dan berkuasa luar biasa

Akhir-akhir ini kad jimat ajaib semakin hangat diperkatakan di media-media sosial. Setelah aku sendiri mencuba kad jimat ajaib tersebut, maka terbukti kad jimat ajaib memang ternyata sangat berkesan. Ia bukan sahaja boleh menjimatkan petrol, bil elektrik, bil air, menyembuhkan bayi kekuningan, sakit gout, demam, cirit birit, buasir dan lain-lain penyakit malah juga boleh digunakan di tol dan mesin ATM. Inilah testimoni aku sendiri sebagai pengguna kad jimat ajaib.


Dengan memasukkan kad jimat bersama kad Touch N Go ke dalam SmartTag ketika menggunakan lebuhraya PLUS, kita hanya perlu bayar sekali sahaja ketika di pondok tol keluar dari lebuhraya manakala di pondok tol masuk lebuhraya duit baki TnG langsung tak ditolak. Ini bermakna kita hanya bayar kadar tol separuh sahaja!
Jika digunakan bersama kad bank, dengan memasukkan kad jimat bersama2 kad bank ke dalam mesin ATM, bila tekan nak keluar RM100, yang keluar hanya RM50! Kan dah jimat RM50 tu.

Keajaiban ini berlaku apabila kad jimat ini memecah dan mengurai molekul gelombang elektromagnet yang dihasilkan oleh ion positif dan cas negatif lalu dineutralkan dengan stabilizer spoiler yang menghasilkan fotosintesis dan karbon dioksida dengan jirim sebatian persamaan tenaga kuantum super saiyan tahap 3.

Apa?

Nampak macam tak logik dan tak masuk akal?

Siapa kata kita perlukan logik akal dalam industri perniagaan scam tempatan? Testimoni pengguna sudah cukup untuk membuatkan orang percaya dan beli.





 Gambar2 dari FB Pseudoscience Watch.

Benda macam ni bolehlah boleh disifatkan sebagai tangkal moden. Tengok je ada yang siap gantung kat leher dan percaya kad tu macam ada kuasa luar biasa. Jangan lepas ni ada orang klaim kad tu boleh hidupkan orang mati sudah.

Baca lain2 artikel berkaitan:



tags: lawak karut kad jimat minyak elektrik ajaib la genius saver penipu istylo scam rawatan sembuh penyakit

17 ulasan:

  1. Hari ini kita bersyukur~ hari esok tambahkan kesyukuran~ dengan nikmat~ pemberian Allah~ itu sifat seorang hamba~~

    oh persstt!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok,t.kasih admin,proot dmuka ko


      -zilaroc-

      Padam
    2. cibѧi sıяosʟı bѧLѧҡ Zılѧяoҡ яupєnyѧ pяooooţţţţ ċяєєєєєţţţţţ Ԁmuҡѧ sєndıяı & Ԁmuҡѧ ѧyѧm ѧpєяiҡѧ

      -ji lalok-

      Padam
    3. padu!!!! proot..prett..

      -zilaloque & sirosli-

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Melayu dan pseudoscience tiada berpisah. Noob,double stemcell tu betul ke Noob. Mahal tu

    BalasPadam
  4. Salam sehati serasuah,

    Melayu dan shortcut berpisah tiada. Mereka tidak percaya kepada usaha keras seperti kaum cina. Sebab itu cina, Pakistan, Indonesia, Myanmar yang baru datang pun boleh kaya dari mereka. Manakala mereka asyik salahkan orang walhal mereka malas dan bodoh.

    Dalam pendidikan mereka nak shortcut, tak pandai, SPM tak boleh score mahu terus ambil degree, sudah diberi peluang ambil degree pakai kuota, tak mahu belajar bersungguh sungguh pula. Attendance minta kawan tanda, assignment buat last minute atau copy paste atau upah orang buat. Benak perut, ramai ramai datang jumpa lecturer kow tim.

    Nak cari kerja mereka dayus untuk bersaing mereka nak shortcut. Pakai cable, saudara mara. Masuk cara zalim dengan rampas tempat orang masuk secara adil. Bila ditanya tipu cakap rezeki walhal cable. Berani fitnah Allah cakap itu rezeki.

    Dalam berniaga mereka nak shortcut. Masuk kerja kerajaan tapi buat bisnes luar maka tak fokus pada kerja, selalu hilang. Suka melabur skim piramid atau jadi ahli untuk paksa beli (mlm). Jual makanan sunnah seperti madu, habbatus sauda dan susu kambing dengan harga melampau untuk kaya cepat. Letak tanda rm20 bila customer pegang dan tanya terus di up harganya, ini 25 yang lain 20, yang atas promosi yang bawah tak. Dasar penipu!

    #KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    BalasPadam
  5. iklan jap ..

    RAHSIA UNTUK ZAKAR LELAKI LEBIH KUAT, KERAS, BESAR, TAHAN LAMA & PANJANG MACAM NIGGA ADA DISINI:

    www.ProdukHubunganIntim.blogspot.com

    #KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Besar dan panjang awek suka!


      -ayam aperika-

      Padam
    2. meh la beli. moto kami: hari2 mesti konkek. mesti awek & bini hang mengerang kesedapan. ohh yehhhh ..

      -presiden kedepan-

      Padam
  6. Hahahahahahahahahahahahaaahahaahaha
    Lawak betul la kad jimat tu huaahahaha

    Bertambah lawak lagi dengan pengkomen yang x btl dan lawak hahaha
    Hehe

    Cool Guy

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah kerana komen anda adalah yg paling bernas dlm entry ni. terima lah hadiah utama iaitu prrooOooOt pssitt pssott d muka ko.. ahhh lega baq ang

      -Sirosli-

      Padam
  7. Kalau kad ni cucuk kat atm kuar duit aku beli..

    BalasPadam
  8. Einstein kata, ada dua benda yang infiniti dalam dunia ni.
    1. Alam semesta itu sendiri.
    2. Kebodohan manusia.

    Ini contoh kebodohan yang rasanya dah cukup bodoh dah, last-last rupanya ada lagi yang lagi bodoh. Adoi....

    BalasPadam
  9. Aku kata, u don't need to quote Einstein to cover up your stupidity .

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.