Jumaat, 2 Disember 2016

2 Semua orang mampu mengubah dunia jadi lebih baik

Setiap penulisan dan lukisan itu, adalah cerminan kepada diri kita... hati kita.

Menulis mahupun melukis, adalah untuk menyampaikan, bukan sekadar untuk diri sendiri, juga kepada orang lain, malah ia mampu membentuk pemikiran dan keperibadian seseorang.

Semua orang mampu untuk mengubah dunia untuk menjadi lebih baik dengan cara sendiri.

Ayuh, jom kita mengubah dunia!

Baca sebuah komik dari buku kami yang terkini iaitu Buasir Otak: The Komik (AWAKENING) bertajuk Mengubah Dunia karya oleh cEro.































P/S: Ya, kami telah mula untuk buat cetakan kedua kerana semau stok untuk cetakan pertama sudah habis terjual. Terima kasih kepada semua yang telah membeli dan menyokong kami. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

http://buasirotak.blogspot.com/2016/11/buasir-otak-komik-awakening.html




tags: mengubah dunia menjadi lebih baik komik lukisan tulisan karya bermanfaat berguna pengaruh buruk negatif positif nilai murni kebebasan berkarya

2 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.