Isnin, 31 Disember 2012

76 Malam tahun baru nak berparti di mana?

Hari ini adalah hari terakhir untuk tahun 2012. Banyak suka duka pahit manis sepanjang tahun 2012 yang telah kita semua lalui bersama samada di dunia nyata atau dunia maya. Aku juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang menyokong dan mengutuk kami di Buasir Otak atau di blog2 lain, itu suatu pengalaman yang amat berharga buat diriku ini seorang putera newbie.


Malam ni sapa2 countdown dekat dataran ke, konsert ambang tahun baru Putrajaya bersama Dato' Hattan, Mizz Nina dan lain2 selebriti ke, padang kawad ke, dewan ke, kelab malam Malai Rock Station Bistro milik Awie ke, disko ke, tempat clubbing ke, hotel murah ke, dalam kereta ke, dalam semak ke, atau kat ceramah Ustaz Azhar Idrus ke, qiamullail kat masjid ke, terpulang, hak untuk memilih hak individu, dan hak untuk pergi mana2 pun hak masing2. Kat sini ada senarai2 parti dan acara sempena tahun baru 2013.




Tapi kepada mak bapak yang masih ada anak yang masih bersekolah atau belum berkahwin yang masih dibawah tanggungan anda, sila pastikan anda tahu ke mana anak anda pergi dan dengan siapa mereka keluar. Kalau anak tu anak perempuan lebih baik kalau jangan bagi mereka keluar langsung, duduk sahaja di rumah tengok la sambutan tahun baru tu di TV.


Jangan sampai bulan 9 tahun depan penuh dengan berita kes buang bayi kat tong2 sampah, semak samun, tandas perempuan kat sekolah menengah, longkang, kena campak dari tingkat 18, peningkatan jumlah bayi tidak diingini di baby hatch dan sebagainya. Korang perempuan2 jangan senang2 nak bagi dara korang kat boyfie atau balak korang, jangan percaya mulut dan janji2 manis diorang, semua tak boleh pakai. Seorang lelaki yang baik, gentle dan macho jangan kata takkan beromen, malah takkan menyentuh seorang wanita selagi belum ada ikatan pernikahan yang sah.





Tapi kalau bulan 9 tu kadar jumlah kelahiran bayi yang sah di hospital seluruh Malaysia semakin meningkat tu baguslah, meramaikan lagi umat Islam kat dunia ni.


Dan lagi kepada kaum wanita, malam ni pasti peragut, perompak, pencopet, mat rempit, samseng, perogol dan lain2 penjenayah turut berleluasa di ibu2 kota, bandar2, pekan2 waktu orang tengah ramai nak sambut tahun baru. Kalau anda juga nak keluar bersuka ria dan berpesta menyambut tahun baru ini, pastikan ada orang lelaki menemani anda dan bergerak dalam kumpulan yang ramai. Harap kejadian warga India yang dipukul dan dirogol beramai2 dalam bas di New Delhi sehingga menyebabkan kematian tidak berlaku di negara kita. Kita perlu ambil langkah berjaga2, sebab walau negara kita negara ke-19 ter'aman' di dunia, tapi perogol pun boleh senang2 terlepas dari hukuman di negara kita sebab mereka ada masa depan.


Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan kepada anda oleh Buasir Otak. Selamat Tahun Baru Gregorian kami ucapkan kepada semua. Harap bila tiba Tahun Baru Hijriyah nanti semua pun akan berkobar2 bercountdown seperti ini juga dan jangan lupa bersyukur.

Azam tahun baru aku untuk 2013? Untuk menjadi yang pada HARI INI lebih baik daripada yang SEMALAM.




tags: pesanan ucapan selamat tahun baru 2013 new year eve countdown gregorian masihi hijriyah hijri maal hijrah dataran merdeka klcc putrajaya sambutan ambang konsert artis selebriti penyanyi ceramah ustaz azhar idrus uai pertunjukan bunga api firework buang campak bakar anak bayi baby hatch kadar jumlah kelahiran malaysia awie buka kelab malam di perak pemilik malai rock station bistro di ipoh belakang jaya jusco kinta city jaga maruah negara dan agama pakaian penampilan tidak cukup kain perempuan berhati hati jaga diri waspada penjenayah perogol mangsa rogol ramai gilir gangbang rape meninggal died india new delhi singapura singapore hospital pm sedih tuntut hukuman mati amana urdu abadi

76 ulasan:

  1. Balasan
    1. Satu pesanan yg baik. Take note awex2 sekelian. jgn sampai bln9 nanti jd pesta membuang anak merata rata.

      Aku xpnah ada pluang pun nak sambut thn baru. sbb dicampak keja di kawasan hulu pedalaman. Kul10 bandar dah mati, kdai2 dah tutup.

      Yg terbaik pegi la dgr ceramah UAI. diorang ada juga buat program antizina. utk elak masalah zina mlm thn baru.

      Jgn sampai bala turun. bala xknal sapa.. org fasik pun kena, pak imam masjid pun kna gak.

      Padam
    2. amboi.. 1st komen adalah 1st :)

      Padam
    3. xpayah nak bising sangatla......org lain pun x sambut tahun baru x bising macam ko ni.....kena campak kat hulu, ko macam tak ikhlas je nak kerja....

      Padam
    4. Sekurang lebih baik dari ko. Ko tu dah la keje xda. tiap2 ari menempel dkt blog org tinggalkan komen busuk ko tu. APTB.

      -tgh mlm-

      Padam
    5. Semua ni salah UMNO-BN!

      Padam
  2. orang lain sibuk nak tahun baru, saya sibuk prepare untuk final exam. seronoknyaaaa -,-"

    BalasPadam
  3. Tak ke mana pun malam tahun baru, as usual berada depan TV. Hukhuk

    BalasPadam
  4. Orang sebelah selatan tadak ambil public so sambut dalam mimpi je la

    BalasPadam
    Balasan
    1. buat apa buang masa sambut tahun baru ni?

      Padam
  5. Pergi ke pasar nak cari puyu
    Puyu tak ada yg ada pula katak
    Pejam celik pejam celik dah tahun baru
    Selamat tahun baru gregorian BuasirOtak

    ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hairan bila puyu yang diburu
      Sedangkan banyak lagi puyu dalam kotak
      bukan ke pu"yu" tak samana dengan ba"ru"
      Ucapan tahun baru lagi buat BuasirOtak

      Padam
    2. ikan puyu bukan ikan laut,
      tidak berbulu atau mahupon botak
      pantun aku pantun mengarut.
      happy new year to buasirOtak.

      Padam
    3. pergi ke sana pergi ke situ
      tahun berlalu penuh suka dan suka
      sapa kata pantun semestinya begitu?
      "samana" tu laksamana ka?

      Padam
    4. bawa bekal sambil jalan ke dusun
      bekal dimakan berulam kacang kelisa
      oh begitukah adatnya berpantun?
      terima kasihlah wahai grandpa tatabahasa..

      Padam
    5. ke rumah Kak Plain kita melantak
      lepas melantak kita ke kota baharu
      kepada semua warga BuasirOtak
      aku ucapkan selamat tahun baru

      Padam
    6. gendang gendut tali kecapi
      perut memulas nak cirit lagi
      malam ni ingat nak amik puteri
      kita berparti sampai pagi


      Padam
  6. selamat tahun baru noob. dulu2 tahun baru ada jugak keluar jalan2 dengan kawan2. tapi takdala kami pergi enjoy tak tentu hala dalam konsert tan sri azman tu. (siap invite orang ramai suruh datang di tv tu....)

    BalasPadam
  7. tahun 2013 genap tiga tahun aku jadi pencacai blog.....bermula sebagai anon, sampai aku ada registered account sendiri.....dari satu blog, pindah ke blog lain.....haha.....tapi best jadi pencacai ni.....korang x tahu rasanya.....mmang best.......

    anyway, sebagai forever alone sejati, aku sambut tahun baru sendirian.....tahun 2013 menyaksikan sekali lagi aku sambut new year sorang2.....tapi xpela.....asalkan aku ok......

    korang yang nak mabuk, nak romen, nak mampos, silakan....cuma aku nak ingatkan korang, hidup ini terlalu bernilai untuk disia2kan begitu sahaja.....nanti kalau dah x bernyawa baru korang sedar betapa ruginya hidup dulu disia2kan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada kami kisah ko nak jd pencacai? ada kami kisah ko nak sambut sorang? Kalu ko mamposs masuk dlm lubang kubor sekali pun kami tak kisah. Aman sikit blog ni.

      Padam
    2. Semua ni salah UMNO-BN!

      Padam
  8. Okay, satu je aku nmpak kat blog ni.....org2 yg berlagak baik, konon alim, fanboy uai, tapi ayat cam kimak...konon tak suka aku pnya komen, tapi ayat sebijik kotor cam aku pnya komen......atau mungkin lebih kotor......beginikah islam? nabi ajar kita cakap kotor? setahu aku nabi muhammad x pernah ajar kita balas balik kejahatan......yg nabi ajar, kita balas kejahatan dengan kebaikan.......ok, aku sendiri ckap kotor, tapi aku bkan fanboy uai, aku bukan org pas.....so, logik la klau aku ckap kotor.....

    terus terang, geli hati aku baca komen korang ni....berlagak baik, tapi bodoh.....bangang.......

    aku saja nak test korang ni, alim ke tak...tapi ternyata korang ni cuma mengaku alim tapi xda la alim pun....klau korang alim, mesti korang balas komen aku dengan kata2 hikmah, bukan dengan caci maki.....konon fanboy uai, tapi ayat cam sial.....entah2 uai yg ajar korang mencarut.....ustaz apa macam tu? ustaz setan?

    berhentilah berlagak baik.....nak muntah aku tengok korang ni.....


    k, salam jumaat semua.......selamat tahun baru masehi......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua ni salah UMNO-BN!

      Padam
    2. Salam Jumaat pale otak ang. ari ni isnin la samdol.

      Padam
    3. tak mau berlagak baik..cuma nak ikut apa yg disuruh dan tinggal apa yg dilarang.kalau ada salah silap,harap maafkan.hehee..

      Padam
    4. Tak salah nak bercakap baik walau anda sebenarnye teramat jahat

      Semoga dengan kebaikan itu walau satu ayat dapat menyedarkan dan membawa kebaikan.. dan mungkin ianya juga boleh merubah anda ke arah yang lebih baik.


      Padam
    5. "Aku_Skandallxxx telah meninggalkan ulasan baru pada catatan " Buasir Otak: 1 tahun perjalanan " anda:

      ok..sempena setahun blog Buasir Otak, aku nak umumkan ini kali terakhir aku kat blog ni.....lepas ni blog ni akan lebih bersih tanpa anon dan aku....aku rasa macam (memang) orang bodoh bagi komen mengarut dan bukan2....aku faham ramai yg xsuka, ramai jugak yg buat x tau je....aku cuma nak melawak, tapi aku tau kadang2 aku melampau sgt......so aku nak mintak maaf sangat2 dekat SEMUA pembaca blog ni termasuk anon.....jugak seribu maaf kepada pentadbir blog.....harap maafkan aku......aku rasa bahagia sangat lepak kat blog ni.....rasa macam semua kenal walaupun x pernah jumpa.....terima kasih atas kebahagiaan ini, terima kasih jugak kepada yang sudi membuang masa melayan kebodohan aku.....sekali lagi minta maaf......aku harap blog ini akan lebih maju lepasni, dan akan mendapat lebih ramai lagi pembaca.....

      Aku masih lagi akan terus bagi komen2 bodoh dan merapu, tapi bukan dekat blog ni lagi.....assalamualaikum.....

      Dicatat oleh Aku_Skandallxxx ke Buasir Otak pada 2 Disember 2012 12:22 PTG"

      Padam
    6. ahmad ni aku rasa azam tahun baru dia, nak jadi lebih jujur dan telus kot..

      Padam
    7. Azam berazam nampaknye

      Padam
    8. orang yang cakap tak serupa bikin = xxx_saYap_-_saYap_ciNTa_xxx

      Padam
    9. ciri2 orang munafik - jika berbicara dia dusta, jika berjanji dia ingkar, dan jika dipercaya (diberi amanat) dia berkhianat.

      so dah boleh agak macam mana orangnya si ahmad skandallxxx sayap cinta tu. cakap dia langsung tak boleh pakai, so tak payah pedulikan dia

      Padam
    10. wah...semua ciri2 munafik melekat pada annur,apa kes?masuk nerakalah i...

      Padam
    11. Bodoh punya 'xxx_saYap_-_saYap_ciNTa_xxx'...... Nak perhatian la tu. Sori geng, lu nak layan tahun baru sorang2 ke, ape ke, xde orang pun tanya. Lagi satu lu nak jadi pencacai ke, barua ke, sampah ke, jadi je la. Sori bro, takde orang nak review pasal lu punya komen atau 'kecacaian' lu. Tak payah test test, tak payah nak komen pasal orang, lu sendiri bodoh, tak payah suluh bodoh orang. Lagi satu, ukur baju kat badan sendiri bro. Konon orang nak review pasal dia la tu, siap cakap buat akaun tuk jadi pencacai. Patut la lu bengap. Kah kah kah

      Padam
  9. Semua ni salah UMNO-BN!

    BalasPadam
  10. selamat tahun baru gregorian jugak putera newbie..moga tahun depan dapat 3,4,5,6,7,8,9,10 juta hits pulak:) heh heh

    BalasPadam
  11. Selamat tahun baru Noob dan yg lain...

    BalasPadam
  12. Selamat tahun baru konspirasi UMNO-BN, fitnah jahat UMNO-BN dan propaganda UMNO-BN!! SALAM 1KEADILAN UNTUKKU!!

    BalasPadam
  13. kenal blog ni pun bila ternampk patrick menjaja blog dia kat blog len... hingga ak melekat kat blog nih haih....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah anda pelanggan bertuah. sila pilih pelacur2 dari kalangan noob

      Padam
    2. tak baik ckp camtu, dosa tau, dosa.

      Padam
  14. kaum adam jugak dinasihatkan sila lah duduk umah jugak... jaga family bagi berkahwin jgn duk g kelab dangdut ... bagi yang single tu pon duk la umah, sbb korang nak kuar pon mlm2 pon buat abis duit jer, mana tak yer kene belanja awek2 hot ngan bajet dapat menawan si awek...

    lagipon, mlm ni mesti jalan jammed, shopping complex pon mesti mcm tin sardin( ni bg perempuan kuat shopping cth aku.. jgnla pg, sian credit card korang )

    Duk umah dan pk apa kesalahan wat tahun 2012, dan mcm mn nak perbetulkan dan improvement diri utk 2013.

    BalasPadam
  15. Selamat tahun baru untuk putera noob.
    Semuga tahun depan ada entry yang bertajuk

    "Jemputan ke majlis perkahwinan ku" : )

    BalasPadam
  16. semoga menjadi semangat .. :)
    Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    BalasPadam
  17. tahun baru.. bg aku sambutan mcm tahun2 sebelumnya. samada aku tido atau tgk tv kt umah. mlm ni aku akan habiskan baca novel yg baru aku bli, mungkin sambung baca sejarah abrahamic faith sampai tido.

    buat apa nak keluar rumah. jalan mesti jem. belum kira org mabuk buat vandalism lg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jujur aku skali imbas nama ko aku sebut anaklahanat

      Padam
  18. Selamat tahun baru masihi semua..

    BalasPadam
  19. Wah dah tahun baru..

    Ala biasa la abng Noob dah lelaki + perempuan musti la nak sedap2..

    Normal la kan manusia ada nafsu tu tuhan bagi guideline suruh asing-asing bila sampai waktunya tapi orang belasah je bukan takat dekat malah peluk2 lagi mana la tak menghasilkan baby..

    Tak kira la tahun apa hari apa jauhilah apa yang dilarang..
    Selamat hari baru buat semua..

    BalasPadam
  20. tahun baru masihi tersambut camni la,,, bila kita nak merdeka sebenar-benar merdeka,,, jasad dan fikiran.

    BalasPadam
  21. A lot of loan applications by individuals with bad credit are declined by lending institutions.

    With a bad credit payday loan it is made for individuals
    with bad credit and virtually everyone is approved.

    Due to the fact that your repayment is instantly subtracted from your
    account on payday, Lenders are able to do this. This suggests that the lending institution makes sure you are going to be able to pay
    back the cash you have actually obtained from them.

    Feel free to surf to my site :: Bad Credit Payday Loans In Missouri

    BalasPadam
  22. There are lots of devices out there to do keyword research.
    The most popular keyword research tool is offered to us by Google themselves - the Google keyword research tool (Google calls it the Google AdSense tool) - And it's ABSOLUTELY FREE!

    Checkout this web resource for more http://wiki.iesvalledeloja.edurioja.org/index.php/Why_Pay_For_A_Keyword_Research_Tool_Try_The_Best_Free_Keyword_Research_Tools_On_The_Internet.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.