Jumaat, 11 Mei 2012

14 Gambar bini orang bikin berahi

Sedang gua tengah syok2 melayan Facebook nak carik awek, ramai la kawan2 lelaki gua lain yg dah kawin post gambar2 mereka bersama isteri tengah kahwin, honeymoon, vacation, berjalan2, dalam kereta, di rumah, di bilik tidur dan lain2. Bini2 diorg pulak bukan main hot lagi. Gambar2 yg mereka dok tayang2 bersama bini mereka ada lah semacam ini...








Gambar2 hiasan

Tiba2 nafsu lelaki gua membuatkan timbul sekelumit rasa horny dan ghairah melihat isteri member2 gua yg hot2 tu. Persoalannya... aku yang salah sebab BERAHI kat bini hang ke, atau hang yg dapat dosa kerana menyebabkan org lain STIM tengok bini hang? Siapa yang bersalah dalam hal ni?

So kepada para suami dan yg bakal nak jadi suami sekalian... jagalah maruah isteri anda tak kira di mana pun. Kalau nak tayang bini anda pun pada2lah... make sure tak mendatangkan rasa gersang kepada lelaki lain bila tengok gambar2 bini anda. Hanya anda sahaja yg layak berperasaan berahi dgn bini sendiri, bukan orang lain. Sama juga dengan para bini, kalau nak share pun gambar kat Facebook, share gambar2 yg bermoral sahaja, dan pastikan dapat keizinan daripada suami anda.


tags: suami tayang isteri bini gambar foto photo facebook friendster myspace album kahwin honeymoon bulan madu bercuti holiday vacation bilik tidur katil kereta seksi horny stim berahi ghairah gersang artis yusry kru lisa surihani norman hakim memey awal ashaari scha al yahya iqram dinzly fouziah gous jejai fasha sandha ashraf sinclair bunga cinta lestari harith iskander tayang perut isteri pregnant mengandung hamil milf

14 ulasan:

  1. nasihat yang sangat baik.
    lelaki2 yang suka menggersangkan orang lain dengan isteri2, membiarkan anak kekurangan kain malah bergaul bebas adalah DAYUTH, dan DAYUTH tidak masuk syurga kata nabi SAW.
    WA

    BalasPadam
  2. adalah lbh baik jgn upload terus.. abes cite!

    BalasPadam
  3. Hahaha Post pertama yg sya terjah. cukup untuk saya follow dan baca yang lain. Powerfull. :P

    BalasPadam
  4. jenis puak2 biasa dah kongsi bini....bengap...

    BalasPadam
  5. i like ur statement! suami yg baik jer jaga maruah isteri.. bukan psgn suami isteri jer bmslh, psgn kekasih pon sme jer..mluat jer nengok bg mrke yg haram bkepit2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau perempuan belum berkahwin dok berkepit2 dgn pakwe dia, bapak dia tanggung dosa dia. bila dah kawin patut suami bimbing... ni sama jugak tak jaga maruah bini... teruk betul

      Padam
  6. no wonder sebab bini orang memang dia punya level lawa tuh up sikit dari bujang..

    BalasPadam
  7. aku benapsu tgk laki last pic tuh...hahaha...

    BalasPadam
  8. aku sgt lah sokong opinion hang ni noob..great post n advice..lg 1 kawin dgn niat nk show off bini/laki n timbul rasa riak ni, usually x kekal lama pon..ni menunjukkan dorng ni x cukup matured utk berkahwin..sian ank yg lahir tu jd mangsa parents yg ntah pape..

    BalasPadam
  9. this is stupid. don't blame the fact that you can't control your horniness on others. have some accountability over your own actions.

    BalasPadam
  10. serious, aku memang tak faham...kenapa pulak ada orang yang ghairah tgk bini orang sampai nak peluk bini orang bagai? siap declare nak peluk bini orang kat blog...yang ni memang aku tak faham...aku hari-hari peluk bini aku...tak ada selera nak peluk bini orang...ish! tak faham betul aku...memang aku tak faham...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.