Sabtu, 19 Mei 2012

14 Ini Lelaki Ben Ashaari

http://www.benashaari.com/

Peringatan



  

" Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..
BEN ASHAARI "



Gua tak letak sebarang "print screen " nanti kena saman 4 juta...tak mampu nak bayar...

Persoalan

1. Apa yang menyebabkan Ben Ashaari mendapat pengikut sebanyak 23955 orang yang kebanyakan wanita-wanita marhaen Malaysia? (setakat posting ini)

2. Apakah " wow factor " yang terdapat dalam blog beliau ?

3.  Blog Beliau mendapat hits sebanyak 5 juta 8 ratus ribu ++ ? Sekali lagi gua bertanya pada diri sendiri...apa kah menyebabkan fenomena ini ?

Kena minta tips blogging nie...



* Sorry gua hijack entry ko letak pic Abang Ben... jgn risau gua tak "print screen" dari blog dia... gua ambik dari sini ~ Psychic Zero.

14 ulasan:

  1. letak screenshot sikit gambar abg ben kita tu... sneak peak utk yg tak tahu

    BalasPadam
  2. senang je bro..
    letak la gambar badan gebu-gebu, taf-taf..
    conform ramai follower perempuan..haha~~


    yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^
    NINJA

    BalasPadam
  3. . . mungkin cz wajah nya cakep kale. he..86x. sehingga para cewek pada berbondong^ kesana. ato emank dy nya baek?!? entah lah. cuma dy yg tau. he..86x . .

    BalasPadam
  4. maybe die start awal lam blogging ni..pastu ramai dah kenal..

    BalasPadam
  5. dia suka tolong orang baru..saya jadi bersemangat nak blog pun sebab dia bagi kata2 semangat dan sentiasa follow blog2 baru macam saya :)

    BalasPadam
  6. Agen Bola Sepak yang bawa Nazmi Faiz ke Beira Mar,
    ada iras2 Ben Ashaari.. hehe (Marco Guimaraes)

    BalasPadam
  7. Aku pn tk tau nape ben ni sgt famous. Aku rs blog die cm merepek je.

    BalasPadam
  8. wow. gila ramai pengunjung blog dia online. mantap bro ni. body pun mantap. haha

    BalasPadam
  9. Die suke tolong orang dan follow orang balik. Tu fakta...errr kecuali dia tak pernah reply komen aku dan follow balik blog aku walaupun ni dah blog aku yang ke empat. Pedulik lah...janji aku menten ngan minat aku menulis.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.