Rabu, 30 Mei 2012

17 Lelaki pilihan mengikut kategori wanita

Sebelum ini gua ada buat satu entry pasal Wanita pilihan mengikut kategori lelaki di sini. Lepas itu seorang blogger wanita iaitu Cik Nurul Syuhada (thanx ye) yang sudah pun menjadi tunangan orang, korang takde can dah... telah membuat entry balas dari sudut mata seorang wanita pula mengenai "Lelaki pilihan mengikut kategori Wanita".

Kategori 1 - Perempuan budak sekolah

a) Lelaki jambu

Pelajar lelaki yang memiliki kulit mulus, cerah, ala2 cute seringkali menjadi pilihan utama budak2 sekolah. Dulu masa aku zaman sekolah, pelajar lelaki yang mempunyai wajah jambu seringkali menjadi bualan pelajar2 perempuan sekolah. Lihat zaja zaman kegemilangan Tomok dulu... Sampai jadi kes bergaduh-gaduh berebut si Tomok tu...hehehe...

b) Atlet sekolah
Pelajar lelaki yang aktif bersukan juga sering menjadi siulan pelajar2 gedik perempuan. Selalunya mereka minat pelajar lelaki yang macam ni sebab kononnya jadi heroinlah pasal hero sekolah ni selalu mengharumkan nama sekolah...hehehe... May be sebab ini lah atlet2 seringkali dikaitkan dengan sifat playboy sebab lelaki kategori jenis ini mudah menarik perhatian...hehehe...tak tau la kan... ;)

c) Pengawas sekolah
Ha...ni lagi satu kategori yang jugak selalu diberikan perhatian.... Maklumlah, pengawas kan selalu ke depan berbanding pelajar lain... Kononnya para pengawas ni ada ciri2 kepimpinan...wah gitu kan... dan extra bonus kalau si pengawas ni ade dua ciri2 sebelum ini...lagi dabel up die punye 'saham'. ;)
Zaman berlalu, usia meningkat....naik pula ke level kedua...
_____________________________________________________________________________________


OK nak baca lagi kategori2 seterusnya boleh baca sendiri di blog beliau di sini - http://luvayoie.blogspot.com/2012/05/lelaki-pilihan-mengikut-kategori-lelaki.html

Lepas gua baca entry dia ni barulah gua sedar kenapa takde orang minat kat gua dan kenapa gua nak tekel2 awek sejak zaman sekolah asyik kena reject, sebab gua tak jambu muka stok jawa mari, kaki bangku dan bukan pengawas, tapi gua budak NERD. Ke dia tertinggal kategori untuk budak nerd? Lepas masuk U pun still budak nerd lagi, selekeh, takde kereta, takde rakan sekelas nak teman gua study kat library. Ni bila dah keje ni, nak kata lucu tu ada la jugak sikit2, romantik jauh sekali, tapi still takde jugak yang sangkut.

Tapi kategori2 dia lebih kepada pilihan wanita melayu di Malaysia yang majoritinya baik2, so gua nak tambah sikit beberapa lelaki pilihan mengikut kategori wanita yang minoriti daripada pandangan gua seorang lelaki... Korang setuju ke tak lantak korang lah...

Kategori 4 - Artis


Kategori 5 - K-Pop Fan


Kategori 6 - Desperado stupidhe bodohe


Bacaan lanjut - Mengapakah gadis tempatan sanggup disetubuhi lelaki warga Nigeria (18SX)?

Kategori 7 - Yang merasakan diri tu very the oversea dan tak pandang lelaki melayu

No???

No???


Okay...

Kategori 8 - Yang tak pandai masak atau malas nak memasak


Kategori 9 - Yang queen control, bossy dan suka mengarah


Kategori 10 - Tomboy / pengkid / lesbo



Kategori 11 - Mata duitan / pisau cukur / materialistik


So dengan ini jugak seperti yang gua dah cakap pada entry sempena 100K views yang lepas, gua nak buat satu Segmen baru di mana gua akan terjah blog orang lain tak kira la melalui link yang gua jumpa ke, blogwalking ke, FB ke, entry balas ke, kalau ada entry yang gua rasakan menarik, mengarut, tak realistik, sengal2 ubi, senggama minda dan buasir otak, gua akan buat entry balas dan review kat sini. Keutamaan diberi pada blog2 aweks muahehuahuhua (Pop-soul jangan jeles aaa).


tags: lelaki jejaka pilihan wanita perempuan awek ikut kategori versi jenis artis laki suami orang kaya menteri dato k-pop fan desperado stupid bodoh nigeria afrika sindiket setubuh pandang rendah lelaki melayu mat saleh jepun korea lombok indon chef queen control pengkid tomboy lesbian mata duitan pisau cukur materialistik

17 ulasan:

  1. haaaaa, ye ke???

    BalasPadam
  2. Waktu sekolah dulu den suka stok2 4.0

    BalasPadam
  3. awww!!!! kim hyun joong~ @_@ @_@ @_@ @_@
    tapi bro, lu pelik tak, ada tomboy ngorat gua~ mentang2 la aku gay bottom, dia nak aku jadi 'girlfriend' dia~ =_="""" senggama minda aku dibuatnya~

    yg queen qontrol tu cantik sekali gambarnya~

    BalasPadam
    Balasan
    1. lu gay? lepas tu tomboy ngurat... uishh bahaya tu.. nanti lu yg kena tala nanti

      Padam
    2. udah nama bottom, ade kesah kena tala. suh dia pakai bekong kt tetek..

      Padam
    3. dia mmg dah lama pakai bekong~ mmg beliau tiada boobs, byk org salah faham ingat dia laki~ tapi.....bau laki ngan pompuan mane same, suara & cara pemikiran pon~ lagipun klu kena tala, barang tak ori~ rasa pon tak syok~ ohohohoho~ maaf jika komen keterlaluan, just senggama minda sungguh aku dibuatnya~

      Padam
  4. aku suka budak yang nakal2..tapi laki aku budak nerd hahahaha

    BalasPadam
  5. hahaha....takkan la x de langsung...ade yang minat tapi takde yang berani cakap atau awak sendiri yang x perasan agaknya...hehehe..btw, thanks promo blog sy..nti sy buat satu entry tetang ur blog k... ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. siyes xde langsung... kat sekolah penah nak tekel awek tulis surat cinta tapi kena rejek cedihnya huhuhu

      Padam
  6. saya pilih kategori 8! Bukan pasal saya tak reti masak.. Malas masak kadang2 lah.. Tapi saya nak lelaki yang boleh di ajak ke dapur.. Sangat seksi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. start dari ari ni nak belajar masuk dapur. Dapur tu apa?

      Padam
  7. knp tomboy/pengkid selalu dpt awek hot? kesian noob

    BalasPadam
  8. Kalau ikut buku-buku novel biasanya lelaki yang macam nakal serupa syaiton ni lebih diminati (ala-ala bad boy la konon) dan lebih glemer di kalangan perempuan kebanyakan. Ce terai test jadi bad boy tapi iman kental di dada.

    BalasPadam
  9. Dengan ini saya meletakkan jawatan sebagai penulis Buasir Otak.. Booo Buasir Otak..Booooooooooooooooo....

    BalasPadam
  10. sorg nk bt sorg nk letak jawatan. aku nak sokong sape eh? PoP-Soul or Prince of Noob. camni, sape boleh bagi offer lebih kt aku, aku sokong dia. well, *typical malaysian*

    BalasPadam
  11. Npa gmbar KPOP tue nmpak mcm 3some Gay saje? Huhu :(

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.