Khamis, 10 November 2016

10 Aplikasi paling dibenci budak-budak sekolah

Kepada ibu bapa yang masih mempunyai anak yang masih bersekolah, tahukah anda yang anda boleh menyemak markah ujian dan peperiksaan anak-anak anda di sekolah?

Anda boleh tahu markah ujian setiap subjek peperiksaan pertengahan tahun, dan peperiksaan akhir tahun dan ujian-ujian lain hanya dengan layari laman web Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS-NKRA) ini dan klik pada pautan Semakan Ibu Bapa.


Anda juga boleh download aplikasi SAPS-NKRA atau SAPS Ibu Bapa Semakan Online ini di Google Play Store untuk menyemak markah ujian anak anda dari telefon pintar anda sahaja.

Namun yang pasti, ia adalah laman web dan aplikasi yang paling dibenci oleh anak-anak anda, melainkan jika keputusan peperiksaan mereka cemerlang.


Baca review budak-budak sekolah butthurt kat apps tu pun dah rasa lawak.

Macam ini lah adik, result tak bagus takpe, tak mampu jadi pandai pun takpe, asal perangai dan akhlak tu elok.

Oh, satu lagi jangan install WeChat, sebab WeChat tu penyumbang kepada kebangangan juga.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: aplikasi website laman web saps nkra sistem analisis peperiksaan sekolah ujian semakan ibu bapa apps google store benci marah lawak budak murid pelajar butthurt

10 ulasan:

  1. kihkih .... aku sehari 3-4 kali dok repeat check result anak aku ... sakit pulak hati cikgu tak msuk result cepat ... ni komen mak mak org ... hahaha

    BalasPadam
  2. Kahkah lawak. Sebagai seorang guru saya rasa komen2 budak2 ni lawak. Come on zaman dah maju kot. App tu memang untuk mak ayah tengok markah exam anak2 diorang. Dan mak ayah boleh tahu subjek mana yg cikgu belum key in.

    Orang yang buat app ni tak berdosa besar pun yang oiiii.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya betul tu chegu sayang. Chegu dah berpunya belum? Jom la kita menyemai bibit2 percintaan sehingga till yahananah huhuhu..

      -ex chegu suraya-

      Padam
  3. Tapi app ni tataulah ori ke tak. Setahu saya boleh bukak kat website. Sebab banyak app2 khas untuk guru2 ni yang orang atasan kata takyah install lagi dalam phone either dari android or ios. Tataulah sekarang boleh pulak.

    BalasPadam
  4. Ya..aku suka app ni.. biar ada bebudak ni tension sampai bunuh diri, baru berkat hidup kita.

    Standard la negara dunia ketiga. Hidup mcm dalam neraka. Mana boleh kasi aman. Setiap saat, kene jentik telur kawan. Biar sama2 tension dan biunuh diri. Nak harap kepalabutuh apa lagi???

    #SilaMeninggal

    BalasPadam
  5. Tapi app ni tataulah ori ke tak. Setahu saya boleh bukak kat website. Sebab banyak app2 khas untuk guru2 ni yang orang atasan kata takyah install lagi dalam phone either dari android or ios. Tataulah sekarang boleh pulak.

    BalasPadam
  6. Hahahaha.
    Kesian bebudak sekarang ni keputusan boleh direct ke mak bapak.
    Aku dulu kalau cantik baru tunjuk, kalau tak cantik simpan je laa kata cikgu tak bagi result lagi hahahaha

    BalasPadam
  7. Hahhaaaha... baru tahu nih! mereka benci apps tu.
    Itulah apps tu lambat up-date.
    Tadi Mrs. A check yang sekolah menengah tu pun takde result lagi.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.