Iklan Leaderboard

Sabtu, 14 Januari 2012

3 Barang tiruan

Miss Malaysia yang hot nyah...


Ingatkan kat Thailand je ada, kat Malaysia pun ada... maju sungguh... tak payah tgk masalah sosial kat luar negara pasal Amalina ke, budak melayu kawin gay ke, Sufiah ke, kat negara kita sendiri berlambak gejala soSIAL.


miss malaysia pahang 2010 drag queen mak nyah pondan bapok shemale ladyboy tranny transvestite sotong awww tulen bang kau tiruan noraniza idris

3 ulasan:

  1. Sedih tul tengok lelaki jadi pempuan ni. apa kes?? berlambak sudah perempuan di dunia ni. Cukup sudah bah. XD

    BalasPadam
  2. wadafak .

    lawa lawa kod . tpi suara pecah jugak . .

    wanita asli tetap terbaik :P

    BalasPadam
  3. opss . . lupa nak log out akaun adik aku lha -.-

    haih

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...