Iklan Leaderboard

Rabu, 4 Januari 2012

1 Sayang anak cover2kan

Bagus... ibu mana yg x syg anak...


Sumber sini.

Tu la korang bloggers picisan... tuduh lagi anak dia seksi. Mana ada seksi mcm ni. Sopan santun apa. Lagipun mak dia la yg belikan... tak salah lah kan...


Sekarang ia menjadi salah semua org, bukan salah anak dia. Dengan jawapan dari cikgu penolong kanan smk taman johor jaya 2 tu, ramai akan hilang respek padanya dan anak dia. Mungkin dia dgn bakal2 cikgu UPSI yg buat sambutan tahun baru depan pagar UPSI tu sama je. Aku harap kau berenti la jadi cikgu, dan utk budak2 UPSI yg merusuh tempoh hari... teruskan jadi monyet.

ibu nur amalina che bakri sabariah hasan 17a spm cikgu penolong kanan smk taman johor jaya 2 anak tak seksi beli seluar ketat tuduh seksi berita tohmah curi facebook skype blog

1 ulasan:

  1. aiyoyoyo...tu dah mcm rupa beruk suda...sorry to say la..'brilliant' sgt la wat kelaku mcm tu...haish

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...