Iklan Leaderboard

Khamis, 12 Januari 2012

1 jiLiD ke 3: Anwar dan dot dot dot


wow beb!.. lom abiz lg isu b-2-b ni. butoh-2-buntot la. terbaru sorg lg laki-laki, kali ni mat indo ntah ape ke gile ngaku yg dia kena liwat ngan anwar. nama insan ini ialah Yuli Arianto. klo ikot FaceBook dia, umo baru 26thn. lebih ensem dr saiful la.. nampak cam sedap klo dpt ni. fuck!!



nampak sgt org xpuas ati anwar bila dibebaskan. isu bmula pabila mas Yuli ni comment kt FB mas Rafi Awg Kechik katanya: 
"Anwar tu pandai rayu sesiapapun hingga org lena dibuatnya.. bukan je saiful jd mangsanya,,sy pun dah kena liwat oleh ianya..."



udah bebas tu udah la. klo pihak saiful nk bt rayuan ke apa ke, kita tggu je. xyah nk bukak jilid ke 3 ni. klo asyik pk, bincang isu b-2-b ni, bt keja nya bila. sapa anwar??

pess, aku yakin org yg mewar-warkan isu ni adalah pnyokong2 buasir umno yg tgh frust mnonggeng. mgkin ada satu sindiket yg sdg dirancang. F-o-o-l-s S-y-n-d-i-c-a-t-e-! udah2 la. andai kata la bnda xbtol, buleh jatuh fitnah tau.. dosa besar woww.. klo nk tobat, first kna mintak maaf ngan org yg difitnah. ko nk mintak maaf ngan anwar ke? hehehe.. klako beb.


10/01/2012 ..


sekon, mat indo ni asal ah. gile! stupid.. stupid.. nah. Yuli Arianto mengaku dia tlh lemah longlai dgn rayuan anwar. kmudian dliwat oleh anwar willingly??? dia tulis ok. tp, klo ada pun anwar mliwat mat indo ni, lebih senang klo aku katakn yg Yulia Arianto ni G-A-Y. suka sama suka macha.. (bak kata karpal singh). hmm.. xgitu.. buasir otak punya mat indo.





tet, saudara anwar. bhenti la bpolitik. xrelevan dh klo u nk bpolitik. klo ye pon nk tegakan kebenaran, prjuang itu ini, bg la org len, org muda2 ramey apo. ni x. nmpak sgt ko ada agenda lain. 

p/s: Facebook mat indo yang tertera ni bukan Yuri Arianto, tetapi Yuli Arianto.... Gambar betul, namo salah. buasir???


1 ulasan:

  1. first... walaupun tak de sapa komen sy komen kan :D

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...