Jumaat, 23 Oktober 2020

1 Buasir Otak TV: Bila terjumpa pengemis minta sedekah

Bila terjumpa pengemmis peminta sedekah, bagilah derma seikhlas hati. Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. Tapi selagi ada kudrat yang sihat, berusahalah untuk mencari kerja kerana ia lebih baik dari meminta-minta. Jom tonton video animasi ini.


P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak terjumpa pengemis peminta sedekah minta derma jalanan penipu malas berusaha sihat sindiket


1 ulasan:

  1. hi, tuan pandai programming ya? saya ad idea utk buat suatu apps, malangnya bukan bidang sya. tringinnya nk buat buat duit jual apps...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.