Ahad, 8 September 2024

0 Buasir Otak TV: Buasir Otak: The Muzik - Meraih Syurga

Bagaimanakah harus ku meraih syurga, dalam dunia yang penuh tipu daya?


Buasir Otak: The Muzik - Meraih Syurga
 
Lirik:
 
Langkah perlahan aku berjalan  
Di jalan yang penuh persimpangan  
Walau jelasnya arah yang lurus  
Seringkali jua tersasar terputus  

Dalam kesunyian ku mencari erti  
Hidup yang penuh ujian dan janji  
Demi memperoleh ganjarannya syurga  
Bukan sekadar di alam yang fana  

Hanya padaMu ku panjatkan doa  
Agar iman di hati tetap ada  

Bagaimana harusku meraih syurga
Dalam dunia yang penuh tipu daya  
Walau ku tak layak untuk syurgaMu  
Tapi ku tak sanggup ke nerakaMu  

Di mana letaknya kunci bahagia
Dalam dunia yang tiada sempurna  
Kurniakan padaku cahaya hidayah  
Hanya padaMu aku berserah  

Setiap langkahku terasa berat  
Godaan dunia sering menggugat  
Namun tetapku harap redha dariMu
Kerna tetap abadi cinta kasihMu

Di sebalik dosa yang aku lakukan
Diselubungi rasa penuh penyesalan
Aku memohon dalam setiap sujudku
Bimbing langkahku dan ampunilah aku

Hanya padaMu ku mohon petunjuk
Agar iman di hati tidak kan remuk

Bagaimana harusku meraih syurga
Dalam dunia yang penuh tipu daya  
Walau ku tak layak untuk syurgaMu  
Tapi ku tak sanggup ke nerakaMu  

Di mana letaknya kunci bahagia
Dalam dunia yang tiada sempurna  
Kurniakan padaku cahaya hidayah  
Hanya padaMu aku berserah  

Bagaimana harusku meraih syurga
Dalam dunia yang penuh tipu daya  
Walau ku tak layak untuk syurgaMu  
Tapi ku tak sanggup ke nerakaMu  

Di mana letaknya kunci bahagia
Dalam dunia yang tiada sempurna  
Kurniakan padaku cahaya hidayah  
Hanya padaMu aku berserah  

Hanya padaMu aku berserah  
Hanya padaMu aku berserah

Lirik: Prince Of Noob
Komposer: AI Generated



P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak the muzik lagu song single lirik ciptaan sendiri soundtrack intro ost meraih syurga


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.