Ahad, 10 Mac 2024

0 Buasir Otak TV: Buasir Otak: The Muzik - Khabar

Bila kau teringat kawan lama yang selalu main game dengan kau suatu ketika dahulu.


Buasir Otak: The Muzik - Khabar

Lirik:

Ingat tak lagi teman
Sejak kita di darjah dua
Kau dan aku selalu bersama
Bermain Roblox tak ingat dunia

Membina rumah di Brookhaven
Kejar mengejar di Murder Mystery
Bertukar haiwan dalam Adopt Me
Tinggalkan realiti mencipta fantasi

Tapi bila masa berlalu
Kau tidak lagi di sampingku
Kerna last seen kau 10 tahun lalu
Yang tinggal hanyalah aku

Apa khabar kau teman
Semoga kau baik-baik saja
Aku rindukan kenangan kita
Di dunia maya penuh bermakna

Setiap kali aku di talian
Ku kirimkan mesej padamu
Tapi ku tahu kau takkan tahu
Kerna last seen kau 10 tahun lalu

Kita berdua meningkat dewasa
Masa muda meninggalkan kita
Namun aku takkan pernah lupa
Kenangan manis kita berdua

Apa khabar kau teman
Semoga kau baik-baik saja
Aku rindukan kenangan kita
Di dunia maya penuh bermakna

Apa khabar kau teman
Semoga kau baik-baik saja

Lirik: Prince of Noob
Komposer: AI Generated



P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak the muzik lagu song single lirik ciptaan sendiri soundtrack intro ost khabar


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.