Khamis, 1 Jun 2017

1 Inkramadan Hari 06: Tips Puasa

Inkramadan Hari 06: Tips Puasa

Tips untuk kekal cergas dan bertenaga serta kurangkan rasa lapar ketika berpuasa ini salah satunya adalah jangan terlepas untuk bersahur. Bersahur tak perlu makan berat-berat sangat, yang penting makan kurma kerana ia kaya dengan serat dan mengandungi khasiat yang banyak. Jangan lupa juga minum banyak air putih untuk mengelakkan dehidrasi.

Karya Deaday @ Blog Vespa Buruk.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day06 tips puasa komik kartun

1 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.