Rabu, 21 Jun 2017

1 Inkramadan Hari 26: Lagu Raya

Inkramadan Hari 26: Lagu Raya

Semakin dekat Hari Raya semakin banyak lagu raya diputarkan di corong-corong radio dan pasaraya. Malah setiap tahun pasti meriah dengan kemunculan pelbagai lagu raya yang baru, namun masih ramai yang lebih meminati lagu raya lama, klasik dan evergreen yang tak lekang dek zaman. Kongsikan kepada kami lagu raya yang paling dekat di hati anda.
Karya cEro.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day26 lagu raya komik kartun

1 ulasan:

  1. lama tak layan blog prince noobies..bookmark sat.esok lusa nak layan kartun encik noob.haha.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.