Sabtu, 10 Jun 2017

1 Inkramadan Hari 15: Ramadhan di Negara Saya

Inkramadan Hari 15: Ramadhan di Negara Saya

Ramadhan di sambut oleh semua umat Islam di seluruh dunia, namun suasananya mungkin berbeza-beza mengikut budaya di sesebuah negara. Di Malaysia, antara yang sudah menjadi kemestian ketika di bulan Ramadhan adalah aneka juadah berbuka puasa yang dijual di bazar Ramadhan, banyak restoran dan hotel menawarkan buffet berbuka, jualan murah di pasaraya, ramai orang jual kuih raya, lagu raya berkumandang di mana-mana apabila hari raya semakin hampir dan macam-macam lagi. Bagaimana pula suasana Ramadhan anda?

Karya Amna Shark.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day15 ramadhan di negara saya komik kartun


1 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.