Selasa, 13 Jun 2017

0 Inkramadan Hari 18: Kenangan

Inkramadan Hari 18: Kenangan

Setiap orang pasti banyak kenangan pada bulan Ramadan ini, kenangan ketika bersahur, berbuka puasa, bertarawih, bermain mercun, berlaku peristiwa kelahiran atau kematian serta macam-macam lagi kenangan sama ada yang manis mahupun pahit, yang gembira atau yang sedih. Walau apa pun kenangan anda bersama keluarga, kawan-kawan dan siapa-siapa sahaja, ia tetap akan kekal terpahat dalam hati dan memori kita sampai bila-bila.

Karya Ikhwan.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day18 kenangan komik kartun


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.