Sabtu, 3 Jun 2017

0 Inkramadan Hari 08: Istiqamah

Inkramadan Hari 08: Istiqamah

Nak berazam dan berniat untuk melakukan kebaikan itu mudah. Nak lakukan amal ibadah itu mudah. Nak berhijrah meninggalkan kemungkaran itu juga mudah. Namun cabaran sebenar yang paling sukar adalah kekal istiqamah melakukan amal ibadah dan kebaikan secara berterusan serta tidak kembali melakukan kemungkaran yang telah ditinggalkan itu. Bersamalah kita berusaha untuk istiqamah.

Karya ImaNami @ NamiSav's Nag.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day08 istiqamah komik kartun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.