Rabu, 14 Jun 2017

0 Inkramadan Hari 19: Menghulurkan Tangan

Inkramadan Hari 19: Menghulurkan Tangan

Dalam bulan Ramadan ini janganlah kita lupa untuk menghulurkan tangan kepada mereka yang memerlukan, sama ada dalam bentuk wang ringgit, makanan, tenaga, masa dan sebagainya, malah bersedekah dalam bulan puasa ini ganjarannya berlipat kali ganda, maka usah lepaskan peluang. Jangan lupa juga untuk menunaikan zakat fitrah agar golongan susah dapat menyambut hari raya yang bakal tiba ini dengan penuh rasa gembira dan syukur seperti insan yang lain juga.



P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: #inkramadan #ramadhancomics #comicoreclub #trilog #sucomi #buasirotakthekomik #iqomic #cip #oki #omi #bo #iqo #day19 menghulurkan tangan komik kartun


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.