Iklan Leaderboard

Ahad, 16 Julai 2017

3 Penyakit lupa lelaki sebelum dan selepas kahwin

Ada sejenis perangai lelaki tu, sebelum kahwin kerana awek selalu lupa kawan, tapi lepas kahwin baru nak ingat kawan sampai lupa anak bini kat rumah. Macam tu lah waktu tengah angau bercinta, sibuk sangat nak jumpa awek macam la hari lain tak boleh jumpa sampai tinggal kawan-kawan. Lepas kahwin duduk kat rumah rasa resah je panas punggung nak keluar lepak dengan kawan.



Taklah semua lelaki macam ni tapi ada jugak yang macam ni. Jangan jadi macam dia.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: penyakit lupa lelaki sebelum dan selepas kahwin tak ingat tinggal kawan member isteri anak bini

3 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...