Ada beberapa faktor yang membuatkan pelanggan yang datang ke kedai makan sakit hati dan mungkin takkan datang semula:
1. Pekerja malas nak layan pelanggan
2. Pekerja mulut longkang dan kurang ajar
3. Pekerja menghisap rokok dalam kawasan kedai
4. Persekitaran kedai yang kotor
5. Orang lain order kemudian tapi dapat dulu
6. Makanan tak sedap
7. Makanan marhaen tapi harga tak masuk akal
P/S: Mohon
rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat
lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):
tags:tips kedai makan restoran peniaga penjual tak hilang pelanggan
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.
* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.