Rabu, 21 Disember 2011

0 B O D O H . S E L A M A N Y A

kesilapan Bodoh #3 tp
B O D O H   S E L A M A N Y A

ariff..ariff..ariff.. Ariff Alfian Bin Rosli Haron, antara org bngang dilahirkn dkalang bangsa Melayu. tahniah la sbb ko ni udah menunjukkn kebodohan ko yg sbena bbanding kepandaian (konooon..) ko tu..

bukan jambu pon. adooii nangka busuk jd gay..

kawin ngan laki, ko nk cucuk mne. juubooo? lubang taikk tu bodoh! lubang halal ko xnk, lubang taik gak pilihan kalbu.. ke ko dlu kt univrsiti wat projek sistem keberanakan lelaki di anuss..

wow!.. xkan lihat melayu didunia. btol la Tuah


ko seda ke x ko mpmainkn hukum Tuhan. ko seda x ko tjebak dlm dosa besar. ko seda x yg ko tu ada mak bapak, adik2 yg lain. mgkin ko xmalu tp pk la mak bapak ko tu. dorg nk bdepan org ramai. hancur ati dorg bodoh. silap2 klo mak bapak ko xampunkn ko, hmm.. ppaham je la. wallahualam..

aku nampak tanduk la kt kpala mat saleh tu. ke "batang"??

aku xkesah sgt klo rakyat Malaysia nk mogok ke ape ke sebab kebodohan ko ni. tp, aku xleh terima klo ko main2 kn agama kepercayaan aku!

no wonder la minat, rupe cam mendiang princess diana..

kebebasan ke? bodoh la. arap blaja je tinggi. opss!.. aku silap. actually blaja xabiz pon kn.
keliru ke? sbb ko xbgantung kpd yg TAK MATI. bgantung kt mat saleh tu wat ape. aku rasa ko ni sakit mental la bro.

owh.. b*bi yg bercinta rupa nya..

ke.. trend? hahaha.. ahk..puiiitt.. kpala hotak lu la. b*bi pun kenal jantan betina weh.
ariff.. btaubat la. pintu taubat masih ade sblm tlambat. kembalilah kejalan yg sebenar.
saba je la uncle rosli n aunty kamariah. hopefully dia btaubat.

"kepercayaan tanpa rasional buta, rasional tanpa kepercayaan kontang.."

p/s: lubang taik aku ketat n mampat lg, ko nk xamik aku jd 2nd wife ko?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.