Jumaat, 2 Disember 2011

6 Stop! You Have Been Warned

AMARAN KERAS!

Ini adalah blog murahan, penuh dengan gossip liar, lawak yang annoying, rasis, cerita2 bodoh yang tak membina dan merosakkan minda. Kami sarankan anda jangan baca blog ini sebab ia memang tidak mendatangkan apa2 faedah, keuntungan malah anda mungkin akan terjangkit dengan sejenis penyakit tuli otak yang dinamakan Sindrom Asberger.



6 ulasan:

  1. Jadi, untuk apa blog ni dibuka?

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Jadi attention whore. Melacurkan link ke blog2 lain.

      Padam
  3. Tanpa Nama, anda adalah hero saya..huhuuhu nah bisjut

    BalasPadam
  4. salam perkenalan. saya orang baru kat sini. nama saya ahmad. nama penuh ahmad mikhail bin ahmad. asal selangor tapi tinggal kat sabah. umur 27. belum berkahwin. kerja mekanik. saya sokong umno tapi tak suka najib si penjilat tapak kaki cina.

    BalasPadam
  5. Yess..aku dah berjaya baca semua entry (kecuali keputusan world cup) dari pertengahan tahun 2015 ke belakang..memang buasir otak aku..hahaha..kipidap noob n the fools syndicate..
    -lanun-

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.