Sabtu, 13 April 2024

0 Buasir Otak TV: Buasir Otak: The Muzik - Ragam Adik-beradik

Ragam adik-beradik di waktu kecil banyak meninggalkan memori bila sudah meningkat dewasa.


Buasir Otak: The Muzik - Ragam Adik-beradik

Lirik:

Ooo oo ooo
Hey yeay yeay
Ooo oo ooo
Adik dan abang

Ingat tak masa dulu-dulu
Masa kita budak-budak
Kau adik dan aku abang
Beza cuma 5 tahun

Kadang-kala kita bertengkar
Berebut mainan itu biasa
Walau selalu kau yang salah
Aku juga yang kena mengalah

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Ibu selalu tegas padaku
Tapi sering memanjakanmu
Membuatku rasa cemburu
Itulah nasib seorang abang

Pakaian aku sering yang baru
Namun bila aku semakin besar
Baju seluar jadi milikmu
Itulah nasib seorang adik

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Kini kita jarang bersua
Membawa haluan masing masing
Namun air dicincang takkan putus
Kerana kau adik dan aku abang

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Inilah ragam adik-beradik
Mewarnai zaman kanak-kanak
Penuh gelak tawa dan tangisan
Memori kita, kau dan aku

Lirik: Prince of Noob
Komposer: AI Generated



P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak the muzik lagu song single lirik ciptaan sendiri soundtrack intro ost ragam adik beradik


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.