Sabtu, 29 Mac 2014

8 Kereta tempatan dalam permainan video antarabangsa

Jarang sekali kita lihat dalam game2 perlumbaan kereta seperti Need For Speed, Gran Turismo dan lain2 racing game ada kereta2 jenama Malaysia seperti kereta Proton atau Perodua, kalau ada pun biasanya adalah mod dan hack yang dibuat oleh penggemar2 game perlumbaan kereta tempatan. Namun, kini kita punya satu lagi alasan untuk berbangga sebagai rakyat Malaysia kerana Gameloft, pembangun siri game lumba kereta yang popular di peranti mudah alih iaitu Asphalt telah mengumumkan yang sebuah kereta Malaysia akan ditampilkan dalam siri game terbaru mereka iaitu Asphalt 8: Airborne.


Dan kereta Malaysia tersebut adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Proud to be Malaysian... Malaysia Boleh!




tags: permainan video game asphalt 8 airborne download free crack hack demo ios android windows 8 pc xbox ps3 ps4 playstation mobile car kereta tips cheat manual apk proton saga 1985 convertible malaysia boleh

8 ulasan:

  1. nampak sangat noob bosan malam ni

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. atas aku ni org terencat akal

      Padam
  4. bila tau malaysia nk kluar sport car sndiri?

    BalasPadam
  5. i am proud to be malaysian!

    #typical

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.