Iklan Leaderboard

Rabu, 15 Februari 2017

3 Jangan lupakan insan istimewa dalam masyarakat

Tiada orang mahu dilahirkan dengan kekurangan.
Namun tidak semua orang itu dilahirkan sempurna.

Maka janganlah dilupakan insan-insan yang istimewa, kerana mereka juga sebahagian daripada masyarakat kita. Bantulah mereka tatkala memerlukan.

Andai anda tidak mampu membantu, usahlah pula menyisih, memandang rendah dan memberi kesusahan kepada mereka dengan mengambil hak serta kemudahan mereka.

Berempatilah...

Baca sebuah komik dari buku kami yang terkini iaitu Buasir Otak: The Komik (AWAKENING) bertajuk Jangan Lupakan Aku oleh Elly Elias.


















































P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik (Awakening). Versi cetak sudah habis, namun anda boleh membeli versi digital di Google Play Books dengan harga RM14 sahaja di sini - https://goo.gl/8bZKUo.

http://buasirotak.blogspot.com/2016/11/buasir-otak-komik-awakening.html



tags: jangan lupakan aku golongan oku cacat orang kurang kelainan upaya insan istimewa komik sisih budak kanak

3 ulasan:

  1. Ramai kawan macam Farah...tapi tak kurang kawan macam Amran..

    BalasPadam
  2. tersentuh pulak hati saya yang tua ni... sebab masa kat sekolah rendah, menengah, kolej dulu saya termasuk dalam geng ' puaka ' sebab suka mengusik dan mengganggu pelajar lain tetapi demi allah kami tak pernah 'menzalimi' orang lain, kalau pun yang selalu jadi mangsa kezaliman kitorang adalah anjing milik apek yang asyik nak menyalak kat kitorang bila kitorang lalu depan rumah apek tu (macam jalan tu apek tu yang punya)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ProooOtt

      - apek anjing kerepot-

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...