Ahad, 19 Februari 2017

3 Dulu langsung tak peduli, kini sembang kencang

Ada orang yang selama ini tak pernah kisah atau peduli pun pasal sesuatu hal, namun bila isu itu menjadi hangat, dengan tiba-tiba dialah orang yang kononnya acah-acah paling prihatin dan mengambil berat pada hal tersebut.

Sembang sikit punya kencang, bila timbul sesuatu isu baru la nak rasa sedih la kesian la marah la kecewa la, tapi selama ini dia juga yang tak pernah peduli untuk menyokong atau membantu pun.


Sembaaaaaaaang...



P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik (Awakening). Versi cetak sudah habis, namun anda boleh membeli versi digital di Google Play Books dengan harga RM14 sahaja di sini - https://goo.gl/8bZKUo.

http://buasirotak.blogspot.com/2016/11/buasir-otak-komik-awakening.html



tags: sembang kuat kencang manusia hipokrit tak pernah sokong bantu

3 ulasan:

  1. Biasa lah tuu...😜😝🐒

    BalasPadam
  2. Perkara ni sebenarnya berlaku daripada bagaimana otak manusia berfungsi.. dan ia dipanggil sebagai "confirmity" dan "confirmation."

    Manusia lebih mengikuti perkara-perkara yang berlaku dalam persekitaran untuk dapat sense of conformation.

    Contoh seperti kalau dalam sesebuah kampung, hampir semua menyokong barisan nasional, seseorang tu akan berasa janggal untuk menyokong parti lain.

    Contoh je tu. Apa-apa pun, komik strip yang padu. Keep it up !

    BalasPadam
  3. Itula... selalu jugak nampak benda macam-macam ni. Setakat sembang je boleh la...

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.