Isnin, 26 Ogos 2019

2 Buasir Otak TV: Cerita tentang kawan baik

Beza kau bercerita tentang kawan baik kau dengan kawan baik kau bercerita pasal kawan baik. Jom layan video ni.



Pelakon Suara: Adik Faaris Salihin (Facebook / Instagram / Youtube)

Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube -



P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik (ENIGMA) yang baru di sini - http://bit.ly/buybotk6.



https://buasirotak.blogspot.com/p/buasir-otak-komik-enigma-sambungan-1-2.html

https://buasirotak.blogspot.com/p/blog-page_84.html




tags: video buasir otak tv animasi animation kartun cartoon best friends kawan baik ceritakan

2 ulasan:

  1. Noob aku tak sangka ko masih lagi tulis untuk blog ni...aku baca blog ni dari sekolah menengah sampai matrik...masuk je Uni aku busy sampai tak terpikir nak baca balik blog ni sampailah ke hari ni aku tgk ada channel YT nama Prince Noob terus teringat balik blog ni... serious shit aku respect ko masih menaip walaupun dah tak ramai org baca blog dah sekarang... whatever you do in your life right now I hope you have a great life

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terharu pulak aku baca huhu. Terima kasih sebab pernah baca blog ni dan masih ingat kat aku.

      Sekarang ni aku tulis kat FB lepas tu muatkan dalam blog ni untuk simpanan dan mudahkan carian. Kat FB nak cari balik post2 lama susah.

      Ni pun baru nak start buat channel Youtube Buasir Otak TV sebab channel Prince Noob aku kena demonetized huhu. Kalau tak keberatan follow lah channel aku tu ye - http://bit.ly/watchbotv.

      Apa2pun aku doakan juga semoga ko dipermudahkan segala urusan dan diberikan kesejahteraan dunia akhirat.

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.