Iklan Leaderboard

Jumaat, 14 April 2017

2 Semua orang mahu panjang umur atas sebab berbeza

Semua orang di dunia ini pasti berharap agar mempunyai umur yang panjang namun atas sebab yang berbeza. Ada yang berharap panjang usia kerana merasa masih belum puas mengumpul bekalan akhirat, untuk menebus kembali dosa yang lalu, mencari ilmu pengetahuan, membuat kebaikan, memberi manfaat kepada yang lain dan sebagainya yang ke arah kebaikan. Ada juga yang mahu panjang umur kerana masih belum merasa puas dan tidak mahu ketinggalan dengan segala keseronokan dunia.


Komik oleh Tengku Puteri.

Maka kita yang mana?


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: umur usia panjang kerana apa cari kebahagiaan dunia akhirat keseronokan amal jariah

2 ulasan:

  1. Yang nama manusia pasti takkn puas.......🍰⭐🌟🌠

    BalasPadam
  2. manusia. tak pernah puas & rasa cukup

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...