Isnin, 26 Jun 2017

5 Secebis memoir di majlis reunion raya sekolah

Memoir Reunion Raya, mengisahkan tentang seorang pemuda bernama Man yang hadir ke majlis reunion raya bersama rakan-rakan sekolah rendah. Ini kali pertama dia berjumpa dengan rakan sekolah rendahnya setelah terpisah hubungan selama hampir 18 tahun. Pada mulanya majlis reunion tersebut mencetus sebuah kenangan pahit yang dia mahu lupakan, namun semuanya berubah apabila dia bertemu semula dengan seorang rakan perempuan yang juga kawan rapatnya ketika di bangku sekolah dahulu.

Apakah yang bakal berlaku setelah mereka bertemu kembali?




























P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: komik cinta memoir reunion raya jodoh jauh dekat usaha takdir perancangan ketentuan kecewa kawan rakan sekolah rendah zaman kanak hari raya

5 ulasan:

  1. kisah benar, bro?
    itulah sebabnya pun aku malas nak join mana-mana reunion.

    BalasPadam
  2. nice artwork noob. sweet je kisah man ni, walaupun ilustrasi hampir hancur,tapi mesej dan isi cerita sgt terbaik.

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Raya PON...best raya?..untungla bole beraya dari selatan ke timur..huhuhu

    BalasPadam
  4. Next article plzz.

    BalasPadam
  5. manly tears.. :)

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.