Jumaat, 13 Januari 2012

1 h0oraaay!! kita berjaya kaLaHkan Thailand

"Malaysia kini diambang menjadi pengeluar kondom utama di dunia pada tahun ini, dengan meninggalkan Thailand di belakang sebagai peneraju pasaran, demikian menurut Majlis Promosi Eksport Getah Malaysia (MREPC). MREPC berkata Malaysia kini menguasai satu pertiga daripada pengeluaran dunia, yang dengan mudah melepasi paras satu bilion..."
Nk tau lebih baca sndiri kt sini..

aku xpernah t'fikir pun Malaysia ada niat nk mjadi pengeluar utama kondom dunia. dahsyat.. dahsyat.. cube kite renungkn skejap, ye la klo dh jd pengeluar utama dunia tu, ape jd klo adaaaa..




mesin kondom. perghh!.. lagi beSst.. budak2 skolah kompom brator panjang nyeee. sama cam makcik-makcik gomen brator petang2 nk punch out.

p/s: di ambang??? ade count down la ni.. 



1 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.