Rabu, 19 April 2017

2 Guna krim beracun untuk putihkan wajah

Dua tiga menjak ini banyak produk kosmetik, skincare dan kecantikan telah disahkan oleh Kementerian Kesihatan (KKM) mengandungi bahan beracun. Founder produk ini pulak selalu klaim produk mereka natural la organik la buat research kat lab la tapi nama kilang ke nama makmal ke tak letak pun.


Sekali rupa-rupanya cuma sekadar krim kilo/timbang dari Thailand, pastu jual pulak mahal gila. Last-last orang perempuan jugak yang jadi mangsa. Apabila kegiatan mereka terbongkar, dikatanya nak jatuhkan perniagaan orang melayu.

Ya, memang produk penipu macam ni termasuk produk MLM penipu, rich network scam, skim cepat kaya, skim emas penipu, produk pseudosains dan yang sewaktu dengannya wajar dijatuhkan supaya ramai orang tak terpedaya dan menjadi mangsa.

Baca juga kat sini pasal krim kilo:


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: krim kilo timbang import thailand kosmetik pemutih muka wajah racun beracun merkuri 

2 ulasan:

  1. Please be extra careful. Bahaya main beli je produk mcm ni. Nnt efek long term woo

    BalasPadam
  2. Please be extra careful. Bahaya main beli je produk mcm ni. Nnt efek long term woo

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.