Iklan Leaderboard

Jumaat, 26 Januari 2018

5 Kisah sedih antara seorang loser dan asshole

Ini adalah sebuah cerita sedih. Cerita tentang seseorang yang kurang keyakinan diri dan berputus asa (loser) dan seseorang yang suka menyakiti orang lain tanpa rasa empati dan belas kasihan (asshole). Orang-orang ini ada di mana-mana, di tempat kerja, sekolah, media sosial, dan sebagainya. Orang-orang ini mungkin juga anda tanpa anda sendiri sedari.
























Kesimpulannya, jangan jadi loser, dan jangan juga jadi asshole.


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: cerita sedih komik loser vs asshole 


5 ulasan:

  1. banyak yang macam ni. Kadang-kadang tak sedar diri sendiri pun asshole. Katanya lebih baik cakap straight to the point. Dari berlapik lapik. Kononnya begitulah.

    BalasPadam
  2. hahaha. comel je nama. yela mungkin apa yang kita cakap tu betul, tapi kena lah berlapik supaya tak mengguris mana - mana pihak. bukan semua orang mampu nak terima apa kita cakap . sebab kita sendiri belum tentu nak terima apa yg orang lain ckp/ tegur kita

    BalasPadam
  3. Noob..kemana s¡t¡ tu bawa diri nobb๐Ÿ’ƒ๐Ÿƒ๐Ÿƒ๐Ÿƒ..siti..๐Ÿ”ˆ๐Ÿ”‰๐Ÿ”‰sitiii..sitiiiiii....๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š❓

    BalasPadam
  4. sebabnya di media sosial, mereka tidak berdepan dengan orang mereka kutuk. kalau mereka berdepan, kemungkinan besar mereka akan menerima tendangan ke celah kangkang dengan segera.

    bak kata pepatah, belakang-belakang beranilah, depan pengecut.
    jadi asshole ini pun sebenarnya seekor loser, yang lebih tinggi tahapnya.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...