Iklan Leaderboard

Rabu, 24 Januari 2018

4 Beza group Whatsapp orang lelaki dan perempuan

Zaman sekarang boleh kata orang yang pakai smartphone mesti tak lari dari berselfie dan mengambil gambar. Lepas dah ambil gambar pula biasanya mesti akan upload gambar di Facebook, Instagram dan tag kawan-kawan yang berkaitan, atau post gambar di group Whatsapp geng-geng rapat.

Bezanya, biasa kalau post gambar di group geng-geng lelaki, mesti ada je benda yang nak dibahan.
Kalau post gambar dalam group geng-geng perempuan pula, masing-masing nak klaim dah gemuk.


Baca juga artikel lain berkaitan Whatsapp:


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik terbitan Alaf21 dan juga koleksi buku Buasir Otak: The Komik versi digital di sini - https://goo.gl/xGAx3o.





tags: beza group whatsapp lelaki perempuan hantar post upload gambar selfie wefie groupie

4 ulasan:

  1. Hello nob,apa cerita,jom gossip!


    PETALING JAYA: Penyanyi rap Altimet berkata tindakannya yang tidak mempamerkan barang-barang mewah di laman sosial bukan bermakna dia tidak mampu memilikinya seperti kebanyakkan artis lain.

    Sebaliknya, Altimet atau nama sebenar Ahmad Abdul Rahman, 40, berkata, dia menggunakan duit pendapatannya untuk simpanan hari tua dan membayar hutang untuk mengurangkan bebanan.

    “Aku ni bukan la kaya, tapi kalau aku cakap aku tak cukup makan, aku penipu la. Tiap-tiap hari aku keluar rumah aku doa dapat rezeki cara halal, untuk aku dan masa depan keluarga aku.

    “Maafkan aku kalau aku tak beli benda-benda mewah pastu tayang kat media sosial. Kalau aku buat macam tu mungkin orang kata aku dah ‘masyuk’ (kaya).

    “Maafkan aku sebab aku guna duit lebih aku untuk simpanan hari tua melalui amanah saham. Maafkan aku sebab aku guna duit pendapatan aku untuk bayar hutang aku dengan lebih cepat,” ujarnya di laman Facebook.



    Penyanyi lagu Amboi ini menjelaskan perkara itu berikutan komen netizen yang menganggap dia sudah tak laku sehingga membuat keputusan untuk bersara tidak lama lagi.

    Sementara itu, Altimet mengakui perangainya yang kurang mempamerkan harta benda tidak digemari dan mendapat perhatian masyarakat.

    “Aku tahu ramai orang kita tak nak lihat artis-artis kita berperangai macam aku, sebab perangai aku ni membosankan.

    “Diorang nak tengok artis pergi melancong, beli kereta lawa, beg mewah. Betul kan?,” tulisnya pada Selasa.

    Jelasnya, sebagai seorang yang bekerja sebagai artis dan mempunyai keluarga, dia perlu menguruskan kewangannya dengan sebaik mungkin.

    “Kerja aku ni takde gaji tetap, takde KWSP, tak boleh claim kat majikan kalau pergi klinik ke apa ke. Jadi aku kena la pandai-pandai uruskan duit aku,” tulisnya.-Mstar

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. PrOootTtt oPppppssss!kikiki!

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...