Khamis, 27 Februari 2020

0 Buasir Otak TV: Bila muncul isu semasa viral

Setiap hari ada je isu semasa baru yang viral yang menjadi perbualan hangat netizen di media sosial. Ustaz kahwin lagi lah, mak nyah buat umrah lah, isu faraid antara balu dan keluarga belah suami lah, pengantin lelaki cium adik ipar perempuan lah, Perdana Menteri letak jawatan lah, cikgu merangkak lah. Lepas satu, satu. Tak menyempat-nyempat.

Lepas ni apa pulak? Jom tonton animasi ini.




P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak isu semasa viral ustaz kahwin pu dai masa isteri mengandung cerai sajat mak nyah pergi umrah pakai telekung isu faraid arwah abam balu ali puteh pengantin lelaki suami emma maembong cium adik ipar pm perdana menteri tun mahathir letak jawatan cikgu ustazah merangkak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.