Rabu, 5 Februari 2020

0 Buasir Otak TV: Andaiku mampu undurkan waktu

Kita jarang menghargai dan mensia-siakan suatu di depan mata, namun apabila sudah tiada barulah kita rasa kehilangan. Sebuah cerita yang mengisahkan seorang gadis yang sangat rapat dengan neneknya ketika kecil namun berubah sikap menjadi dingin setelah dia dewasa. Tonton video animasi ini.




P/S: Mohon rakan-rakan dapat bagi sokongan dan semangat kepada saya untuk buat lebih banyak video dengan Subscribe channel Buasir Otak TV di Youtube (klik gambar di bawah):






tags: video buasir otak tv animasi animation anime cartoon parodi parody lawak komik botk awakening andaiku mampu undurkan waktu kembali ke masa lalu lampau berikanku peluang terakhir menyesal derhaka cucu nenek

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...